عضو کمیسیون اجتماعی گفت: فراکسیون‌ها در ابتدا برای رسمیت بخشیدن به خود از نمایندگان امضا جمع‌آوری کردند اما بعد از تعدادی خاص دعوت به حضور کردند.

//«سمیه محمودی» عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تأکید بر اینکه آسیب‌های اجتماعی باید اکنون بیش از گذشته در مجلس پیگیری و بررسی شود، گفت: کارگروه‌ها و فراکسیون ها باید نسبت به ابتدای شکل‌گیری مجلس دهم پررنگ‌تر شوند.

وی ادامه داد: نمایندگان جدید در ابتدا نیاز به آمادگی ذهنی داشتند اما اکنون با گذشت یک سال از فعالیت دور دهم مجلس براساس انتظار مردم باید فعال‌تر شوند.

محمودی همچنین در ادامه با اشاره به نحوه فعالیت فراکسیون‌های مجلس بیان داشت: در ابتدای فعالیت این دوره مجلس فراکسیون‌های بسیاری برای رسمیت بخشیدن به خود از نمایندگان امضا جمع‌آوری کردند اما متأسفانه در ادامه کار تنها از تعداد اندک و خاصی از وکلای ملت دعوت به حضور کردند و بسیاری از امضاکنندگان هیچ‌گاه به این فراکسیون‌ها نرفتند.

نماینده مردم شهررضا تصریح کرد: این برخورد خوبی نیست باید یک رویه حساب شده برای این امر در نظر گرفته شود زیرا فراکسیون های مجلس کمتر از کمیسیون‌ها نیستند و با کمی فعال‌تر شدن می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

انتهای پیام/

فراکسیون‌ها باید نسبت به ابتدای شکل‌گیری مجلس دهم پررنگ‌تر شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار