مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان گفت : در سه ماه اول سال جاری ،بیش از 60 مورد عملیات امداد آسانسور توسط آتش نشانان منجر به نجات 365 نفر از شهروندان شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  علی عسکری گفت: لازم است شهروندان نکات ایمنی استفاده از آسانسورها را بدانند ، قبل از ورود به کابین آسانسور باید حتماً روشنایی داخل آسانسور روشن شود و به جهت حمل اثاثیه از آسانسورها استفاده نشود.
وی تاکید کرد: کودکان زیرده سال به هیچ وجه به تنهایی از آسانسورها استفاده نکنند،لازم است زمان استفاده از آسانسور از فشار دادن بی مورد کلیدهای مختلف در کابین خودداری گردد و قبل از رسیدن کابین به طبقه مورد نظر اصرار به باز نمودن درب ننمایند همچنین از گذاشتن مانع جلوی دربهای اتوماتیک خودداری شود و در زمان استفاده از آسانسور به ظرفیت درج شده در کابین توجه نمایند.
وی درادامه گفت : در زمان استفاده از آسانسور در مواقع اضطراری و قطع برق خونسردی خود را حفظ نمایند و در صوت محبوس شدن از زنگ خطرتعبیه شده در آسانسور استفاده نمایند و فوراً با شماره 125 سازمان آتش نشانی تماس و آدرس دقیق و موقعیت اعلام گردد تا همکاران ما سریعاً به موقعیت حادثه اعزام شوند.
انتهای پیام/ی

نجات365 نفر از داخل آسانسور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.