انتقام گیری از همسر در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان سمنان گفت: انتشار دهنده فیلم خانوادگی اینترنتی در شاهرود که انگیزه خود را انتقام از همسرش بیان کرد با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ صادقی رئیس پلیس فتا استان سمنان درباره پرونده به اشتراک گذاری فیلم خانوادگی در شاهرود گفت : در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع انتشار فیلم و اسم خانوادگی در یکی از شبکه های اجتماعی پیام رسان، رسیدگی پرونده در دستور کار کارگاهان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به مستندات و ادله های ارائه شده توسط شاکی مشخص شد فرد یا افرادی با بهره گیری از یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار فیلم کرده است که طی بررسی فنی ادله موجود متهم شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان سمنان گفت: متهم در زمان حضور در پلیس فتا در ابتدا منکر بزه انتسابی شد ولی با مشاهده مستندات و ادله جمع آوری شده لب به اعتراف گشود و با توجه به اینکه همسر دوم شاکی بوده، انگیزه خود را انتقام از رفتارهای نامناسب و بد اخلاقی همسرش بیان داشت.

صادقی تاکید کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی  www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارشات مردمی و اخذ نقطه نظرات شهروندان بوده و همچنین کاربران فضای مجازی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند.
انتهای پیام / ه


دستگیری انتشار دهنده فیلم خانوادگی اینترنتی در شاهرود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.