رئیس شرکت آب و فاضلاب شهری شهرستان بویراحمد گفت: دو انشعاب غیر مجاز آب در شهر یاسوج کشف شد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  آقای قلندری گفت: با توجه به اجرای طرح اصلاح شبکه توزیع آب در خیابان کاشانی ۱۶ کوچه نسیم در حین عملیات حفاری یک لوله ۲ اینچ و نیم کشف شد که به صورت غیرمجاز و بدون هماهنگی با شرکت آب و فاضلاب و شهرداری به برداشت آب برای پارک چشمه نباتی اقدام کرده بود.

رئیس شرکت آب و فاضلاب شهری شهرستان بویراحمد با بیان اینکه قطر لوله اصلی آب شرب این کوچه (نسیم) ۳ اینچ است افزود: ۲ و نیم اینچ آب موجودی این کوچه به صورت غیر مجاز به پارک چشمه نباتی انتقال داده می‌شد که این تخلف منجر به افت فشار آب آشامیدنی مردم ساکن این منطقه شد.

وی گفت: شخص متخلف در صورت عدم تسویه حساب با تشکیل پرونده به مقامات قضایی استان معرفی می‌شود. قلندری از کشف و شناسایی یک مورد دیگر سرقت آب در دانشکده فنی و مهندسی پسران در یاسوج خبر داد و گفت: متاسفانه در دانشکده‌ای که مکان فرهنگی و علمی است با انشعاب غیرقانونی به تامین آب مورد نیاز آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و فضای سبز موجود در محوطه این دانشکده اقدام کردند که این تخلف موجب قطعی مکرر و افت فشار آب آشامیدنی مردم ساکن در این منطقه نیز شده است.

 

انتهای پیام/ش

 کشف انشعاب آب غیر مجاز در دانشگاه فنی و مهندسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.