رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت : تاکنون بیش از ۷۰ هزار تن کشمش تولیدی استان در سامانه اطلاعات خرید کشمش وزارت جهاد کشاورزی ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمود محمودی در جلسه ثبت سامانه اطلاعات خریدکشمش افزود: از این میزان ۵۰ هزار تن مورد تائید این سامانه قرار گرفته است.

ثبت ۷۰ هزار تن کشمش استان در سامانه وزارت جهاد کشاورزی

رئیس سازمان تعاون روستایی استان گفت:  ملاک پرداخت یارانه به تولید کنندگان کشمش، ثبت نام در سامانه وزارت جهاد کشاورزی است.

محمودی در ادامه با اشاره به یارانه کشمش گفت : یارانه تخصیصی بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۷۰ میلیارد ریال آن واریز شده است.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین به راه اندازی صندوق کشمش اشاره کرد و گفت: تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

محمودی اضافه کرد: کشاورزان به هر میزان که برای راه اندازی صندوق کشمش سرمایه گذاری کنند به همان میزان نیز دولت در سرمایه گذاری صندوق مشارکت می‌کند.

وی گفت: یارانه کشمش تولیدی بر اساس آنچه که در سامانه ثبت شده به کشاورزان پرداخت می‌شود یا در صورت رضایت کتبی کشاورزان به هر حسابی که آنان اعلام کنند واریز خواهد شد که در شهرستان تاکستان این مبلغ یارانه برای راه اندازی صندوق کشمش تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/

 

دریافت ۷۰ میلیارد ریال یارانه کشمش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.