استاندار قزوین در شورای برنامه ریزی و توسعه برتخصیص اعتبارات برای تکمیل پروژه های اولویت دار در سال جاری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فریدون همتی گفت : در استان قزوین منابع محدود و مشخصی وجود دارد و باید اعتبارات را برای پروژه‌های اولویت دار  هزینه کرد .

وی افزود : پروژه‌های مربوط به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان و مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری باید به صورت جدی پیگیری شود چراکه این دو پروژه مصوب و از محل سفر ریاست جمهور اعتبار در نظر گرفته شده است .

همتی اضافه کرد : دو قطعه زمین به میزان ۲۳ هکتار در روستای نصرت آباد وجود دارد که ۱۳ هکتار از این اراضی به فضای سبز تبدیل و ۱۰ هکتار به بخش خصوصی واگذار شده است  ، باید  در هفته جاری از این اراضی بازدید و در اسرع وقت برای تبدیل و بازگرداندن این اراضی به زمین کشاورزی اقدام شود.
 
استاندار گفت : از این تاریخ به بعد در مسیر بلوار آیت الله خامنه‌ای، مرحوم ابوترابی و بلوار دروازه رشت به هیچ عنوان نباید ساختمان جدیدی احداث شود و در صورت صدور پروانه ساخت، شهرداری قزوین باید جوابگوی عواقب آن باشد.

استاندار در ادامه از افزایش هشت میلیاردی اعتبار صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری انگور و کشمش خبر داد و گفت : این میزان امسال به ده میلیارد تومان رسیده است .
 
همتی با اشاره به اراضی کشاورزی گفت : هر شخص یا کشاورزی که بر ای محصور کردن زمین کشاورزی و باغات خود از فنس استفاده کند شهرداری نباید از آن مبلغی اخذ کند تا رغبت کشاورز برای کشت افزایش یابد اما این موضوع شامل باغ ویلاها و ساخت و ساز غیر مجاز نمی‌شود.

همتی خاطر نشان کرد: در هفته جاری باید از روستای ارنجک بازدید به عمل آید و ظرف همان هفته به موضوع آبرسانی این روستا رسیدگی شود .
 
استاندارگفت : یکی از سرمایه‌گذاران خارجی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بخش انرژی خورشیدی در استان است که باید مجوزهای مورد نیاز این سرمایه‌گذار صادر شود .

همتی افزود : اگر سرمایه‌گذار ظرف مدت ۶ ماه برای احداث نیروگاه اقدام کرد سایر مجوزها اعطا می‌شود در غیر این صورت مجوز سرمایه‌گذار لغو مخواهد شد  و این سرمایه‌گذار در اراضی مورد نظر حق بهره‌برداری به غیر از انرژی خورشیدی را ندارد.

وی در ادامه تاکید کرد : اختلافلات بین دستگاه‌های اجرایی باید  در کارگروه‌های بازرسی و رسیدگی استانداری رفع شود و در صورت تخلف از این موضوع با مدیران مربوطه برخورد خواهد شد .
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجله هذلولی
۱۶:۵۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام خدمت همه. دوستانی که به دنبال شغل هستند
آخرین اخبار