نماینده مردم ارومیه گفت: مجلس شورای اسلامی در تعامل با نیروهای مسلح پیگیری‌های لازم جهت تقویت و تأمین اعتبارات مورد نیاز انجام خواهد داد.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تشریح سوال خود از سردار دهقان وزیر دفاع در نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بر اساس توضیحات وی اقدامات بسیار ارزنده‌ای به منظور ارتقا، اقتدار و توان بازدارندگی کشور و جهش فناوری در راستای تولید هواپیماهای داخلی و مورد نیاز نیروهای مسلح انجام پذیرفته است.

وی ادامه داد: در صورت افزایش اعتبارات ظرفیت صنایع هوایی و داخلی قابلیت مناسبی برای پشتیبانی دارد.

قاضی‌پور تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی در تعامل با نیروهای مسلح به ویژه وزارت دفاع پیگیری های لازم را جهت تقویت و تأمین اعتبارات مورد نیاز نیروهای مسلح در این مورد انجام خواهد داد.

نماینده مردم ارومیه بیان داشت: توضیحات جامع سردار دهقان از ظرفیت‌ها و اقدامات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امعان توسعه آن قانع کننده بود.

وی خاطرنشان کرد: هدف بنده و آقای محجوب در سوال از وزیر دفاع، حمایت از صنایع دفاعی و کمک به تقویت قدرت دفاعی به ویژه در حوزه های موشکی و هوایی بود.

انتهای پیام/

توضیحات سردار دهقان از ظرفیت‌ها و اقدامات وزارت دفاع قانع کننده بود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار