عضو کمیسیون آموزش گفت: جمعی از نمایندگان خواستار بررسی تصمیم وزارت علوم درباره تغییر اساسنامه دانشگاه پیام‌نور شدند.

sسید محمد جواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور و اعتراض هیات علمی این دانشگاه به تغییر اساسنامه، گفت: تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور بیشتر حول محور آموزش‌های مجازی است.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور متولی آموزش مجازی است، ادامه داد: اگر قرار بر این باشد که آموزش مجازی به کل حذف شود یک بحث است، اما اگر فقط وزارت علوم به دنبال تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور باشد به معنای آن است که می‌خواهد این دانشگاه را جمع کند.

ابطحی با تاکید بر اینکه از آنجایی که دانشگاه‌های پیام نور ما تعداد زیادی هیئت علمی و کارمندان استخدامی دارد این تغییر به صلاح نیست، اظهار داشت: متاسفانه تعامل کم وزارت علوم با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بعضا منجر به ارائه چنین طرح‌های ناپخته‌ای می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به درخواست ۲۳ نفر از نمایندگان مجلس در نامه به هیات رئیسه برای بررسی ورود وزارت علوم به تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور خاطر نشان کرد: قرار بر این است که کمیسیون آموزش اعضایی را برای بررسی اهداف و انگیزه‌های این اقدام وزارت علوم در نظر بگیرد تا آن‌ها در نهایت نتیجه را به کمیسیون تقدیم کنند.

انتهای پیام/

تغییر اساسنامه دانشگاه پیام‌نور به صلاح نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار