مدیر کل صداوسیمای استان مرکزی از ۲۴ ساعته شدن شبکه آفتاب از اول مرداد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ قربانی جم مدیر کل صداوسیمای استان مرکزی گفت: در آستانه دهه کرامت و از اول مرداد ماه فعالیت شبکه استانی آفتاب ۲۴ ساعته می‌شود.

قربانی جم با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان ساعت پخش برنامه‌های سیمای شبکه آفتاب به ۲۰ ساعت افزایش یافته  افزود: از ابتدای مرداد پخش  صداوسیمای استان مرکزی به  ۲۴ ساعت افزایش پیدا می کند.

 

وی پخش زنده مراسم شب احیاء لیالی پر فیض قدر از مناطق مختلف استان مرکزی، پخش ویژه برنامه افطار و سحر در صدا و سیمای شبکه آفتاب و ضبط و پخش سفره‌های ساده افطاری مردم در ماه مبارک رمضان را از فعالیت شبکه آفتاب در ماه مهمانی خدا عنوان کرد.

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی به پوشش انتخابات 29اسفند هم اشاره کرد و  ادامه داد: در انتخابات ۲۹ اردیبهشت امسال توانستیم از 43 نقطه استان حماسه حضور مردم را از شبکه آفتاب و شبکه‌های سراسری به صورت زنده پخش کنیم.

 

وی تصریح کرد:خوشبختانه اس ان جی (دستگاه ارتباط زنده صدا و تصویر) استان مرکزی با مساعدت استاندار در مرحله خریداری است و قرار شده 50 درصد مبلغ آن را صدا و سیما و 50 درصد دیگر را استانداری پرداخت کند تا در پوشش برنامه‌های زنده در نقاط مختلف استان مشکلی نداشته باشیم.

انتهای پیام /ج

در آستانه دهه کرامت فعالیت شبکه استانی آفتاب ۲۴ ساعته می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.