روحانی مصدوم حادثه مترو شهرری گفت: موضوع امر به معروف و نهی از منکر و یا درگیری احتمالی بنده با فرد ضارب که از سوی برخی مقامات و نهادها منتشر شد، صحت ندارد.

به گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روحانی مصدوم شده در حادثه مترو شهرری در  تشریح  درگیری روز گذشته(شنبه 24 تیرماه) اظهار داشت: ضارب را اصلا ندیدم و به صورت ناگهانی و از پشت با جسمی تیز ضربه ای به گردنم وارد کرد.

وی افزود: همه این وقایع در چند ثانیه رخ داد. وقتی ضربه به گردنم وارد شد درصدد مقاومت برآمدم و تلاش کردم جسم تیز را از ضارب بگیرم، به همین دلیل و با مقاومت در برابر حمله ضارب، کف دست چپ و گونه سمت راست صورتم نیز دچار پارگی شد و پس از آن از حال رفته و چیزی متوجه نشدم.

روحانی مصدوم شده در حادثه مترو شهرری گفت: 2 نفر از حاضران در ایستگاه نیز تلاش کردند که جسم تیز را از ضارب بگیرند که آنها نیز در جریان درگیری با ضارب مصدوم شدند.

وی افزود: موضوع امر به معروف و نهی از منکر و یا درگیری احتمالی بنده با فرد ضارب که از سوی برخی مقامات و نهادها منتشر شد، صحت ندارد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۵:۰۹ ۲۶ تير ۱۳۹۶
در فیلمی که از طریق کانال تلگرام دیده شده شخصی که به عنوان ضارب به شخص روحانی حمله کرده بود معلوم بود قصد هیچ حمله ای به ماموران ناجا را نداشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۵ تير ۱۳۹۶
شما چرا فیلم تیراندازی به سمت ضارب را نگذاشتیدو چگونگی دستگیری ضارب را ؟
آخرین اخبار