به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از فیلمها گاهی اوقات برای رشد تجاری یک برند در یک منطقه خاص و یا حتی جهان ساخته میشوند. به عنوان مثال یک برند خاص در این فیلمها تبلیغ میشوند اما فیلم «جیغ» به طور ناخواسته باعث رشد چشمگیر یک وسیله خاص خانگی شد. بعد از اکران فیلم ترسناک «جیغ» در سال 1996 که در آن قاتل قبل از کشتن قربانیها با تلفن خانهشان تماس میگرفت، در آمریکا خرید تلفنهای دارای صفحه نمایش شماره تماس گیرنده سه برابر افزایش یافت.
انتهای پیام/