نخستین سامانه خدمات هماهنگ ویژه سالمندان بعد از تهران در مشهد راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد  مدیر مسئول مرکز خط زندگى در خراسان رضوی در مراسم آغاز به کار این مرکز گفت: این سامانه برای راحتتر شدن سالمندان و استقلال فردی آن‌ها ایجاد شده است.

زهرا ریاضی افزود: سامانه خط زندگی برای زائران خدمات درمانی و تخصصی و رفاهی را با شرایط مناسب به زائران سالمند ارائه می‌دهد.

وی گفت: ما با ١٣٠ مرکز خدماتی و تخصصی در استان همکاری میکنیم و همچنین هماهنگی با این مراکز و نظارت بر عملکرد آن‌ها بصورت رایگان میباشد.

مدیر مسئول سامانه خط زندگی در استان خراسان رضوی در مورد اینکه خیرین این سامانه را اداه می‌کنند گفت: اپراتور‌های پاسخگو ما همگی از أفراد هستند که ناتوانی جسمی دارند.

ریاضی افزود: ما از افرادیکه در سازمان‌ها سابقه کاری دارند و آشنا به أمور درمانی هستند برای همکاری استفاده میکنیم.

وی گفت: هدف ما این است که سالمندان به خانه سالمندان برده نشوند و تمامی کار‌های آن‌ها با هزینه خیلی کم انجام شود مبنا ما این است که کار آن‌ها در خانه انجام شود ولی اگه برای شرایط بیماری آن‌ها لازم به بردن در بیرون بود حتما آن را انجام میدهیم.

خط سراسری مرکز خط زندگی ٤٣٢٧-٠٢١ و تلفن ٨٨٤٨٥٦٢-٠٥١٣ آماده ارائه خدمات به سالمندان میباشد که به زودی این خدمات برای کودکان هم صورت میگیرد.

انتهای پیام//ا. آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.