همایش ناظران امین شورای نگهبان در مهاباد برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات و بازرسی انتخابات استان آذربایجانغربی در جمع ناظران،سرناظران ،مسئولان و هیئت های نظارت شهرستان مهاباد گفت:از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون 38 مورد انتخابات سراسری در ایران برگزار شده است.

کریم نژاد با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت ماه امسال افزود:در حالیکه پیش از انتخابات مخالفان نظام بر عدم شرکت مردم و تحریم انتخابات صحبت می کردند این انتخابات یکی از صحنه هایی بود که به جهانیان نشان داد مردم ایران همیشه از نظام اسلامی حمایت خواهند کرد.

 کریم نژاد در ادامه با بیان اینکه دشمنان نظام مشارکت 42 میلیون شرکت کننده در انتخابات را نمی توانند کتمان کنند از تمام عوامل و دست اندرکاران انتخابات و ناظران که در حین و قبل از برگزاری انتخابات بر روند آن نظارت کردند قدردانی کرد.

 در ادامه سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان مهاباد هم با اشاره به فعالیت های این دفتر در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری،آسیب شناسی انتخابات،ارزیابی عملکرد عوامل نظارتی و تعامل با دستگاههای دولتی را از برنامه های دفتر نظارت مهاباد درسال جاری اعلام کرد.

 قاسمی در ادامه با گرامیداشت تأسیس نهاد شورای نگهبان از تلاشهای ناظران،سرناظران و تمام افرادی که در برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نقش داشتند قدردانی کرد.

 

 انتهای پیام/ع

برگزاری همایش ناظران امین شورای نگهبان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.