سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 
از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیستم وپنجم تیر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:

 

3958...0917:لطفا در مورد اجاره بهاء در شهر قم گزارش بگیرید.در بعضی مناطق تا پنجاه درصد افزایش داشته است،اجاره بها شهر قم بخاطر مهاجرت زیاد اصلا حساب کتابی ندارد،پیگیری کنید.

 

در رابطه با وضیعیت نابسامان و غیر بهداشتی و نداشتن اجازه برای همراه در بیمارستان زنان و زایمان شهید اکبر آبادی ،لطفا گزارش تهیه کنید/نظری

 

7487...0936:درباره فوت خانم مریم میرزاخانی،نابغه ریاضی جهان گزارش تهیه کنید.

 

4231...0918:در مورد رهن و اجاره خانه در همدان و شهر های دیگر گزارش تهیه کنید.رئیس اتحادیه مشاور املاک همدان می گوید قیمتها دست ما نیست پس زیر نظر کدام نهاد است.با این وضع کار و اقتصاد خراب به داد مردم برسید!

 

0035...0936:علت افزایش 15درصدی شیر خشک به صورت آنی چیست!حداقل به خانواده هایی که از لحاظ مالی ضعیف هستند رحم کنند.

 

0953...0912:مشاوره قبل و بعد از ازدواج نیازهر زندگی هست،اصلا روی این موضوع فرهنگ سازی نمی شود!پیگیری کنید.

 

7827...0917:لطفا در خصوص ارتقاء شغلی خدمتگزاران آموزش و پرورش که علیرغم پیشرفت و ارتقاء شغلی تمامی ارگانها و مشاغل برای خدمتگزاران آموزش و پرورش اجرا نمی شود !

 

4434...0921:وضع افتضاح کوچه ها و خیابان های شهرستان قره ضیاء الدین ، استان آذربایجان غربی، به خاطر فاضلاب را پیگیری کنید.

 

0670...0915:بنزین سوپر در کلان شهرها هفته ای یکبار، آن هم در چند پمپ بنزین توزیع می شود، لطفا پیگیری نمایید .

 

7702...0911:اجاره مسکن بیداد میکند ،من یک میلیون حقوق میگیرم همان را اجاره می دهم، من و همسرم هر دو بازنشسته و مستاجریم!

 

4916...0935:خیابان مدنی ایستگاه مترو فدک به پارکینگ ماشینهای مکانیزه شهرداری تبدیل شده، کامیونها با سر و صدا و بوی آشغال تردد می کنند،رسیدگی کنید.

 

1404...0912:ز همه عزیزان که دستی به کار دارند و می توانند کاری تو امور اجرایی ارگانی انجام دهند خواهش میکنم چاره ای به حال مستاجرین با سن بالا بکنند، چون آنها با توجه به شرایطشان دیگر نمی توانند صاحب خانه شوند.در قالب گزارش به این مهم توجه بیشتری داشته باشید.

 

5720...0912:لطفا گزارشی از وضعیت آسفالت خیابانهای شهر جدید پرند تهیه کنید، متاسفانه آسفالت فازهایی که در اختیار سازمان عمران هست افتضاح شده است!

 

7487...0936:درباره فوت خانم مریم میرزاخانی،نابغه ریاضی جهان گزارش تهیه کنید.

 

0466...0937:در مورد بیمه مشاغل ساختمانی و کارگرهای ساختمانی هم پیگیری کنید!90 درصد کارگر و بنا و استاد کارهای ساختمان اتباع افغانی هستند که به صورت غیر قانونی وارد ایران شده اند، رسیدگی کنید.

 

1260...0916:از ایستگاه مترو مولوی تا بازار پارچه مولوی پایتخت، معتادان بسیار زیادی در کنار پیاده رو مثل دستفروشان و در ملإعام انواع مواد مخدر را بدون هیچ دغدغه و واهمه ای و کاملا ریلکس مصرف می کنند!

 

0685...0916:دولت باید سطح خدمات و امکانات خود را در روستاها نسبت به شهرها بیشتر کند تا ایجاد انگیزه و امید شود و مردم میل و گرایش به روستا پیدا کنند.

 

4666...0937:لطفا در مورد طرح نسنجیده تربیت پرستار بیمارستانی و پیامد های آن گزارشی تهیه کنید که عواقب جبران ناپذیری برای سلامت مردم خواهد داشت .

3784...0912:لطفاً در خصوص تردد و پارک موتور سيكلت ها در محدوده مركزى تهران گزارش تهيه بفرماييد .

انتهای پیام//

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آمل شهر من
۱۶:۴۸ ۳۰ تير ۱۳۹۶
پیشنهاد میکنم که درمورد پیشرفت های شهر آمل در ده سال اخیر گزارش تهیه بفرمایید...
انصافا آمل نمایندگان و مسوولین زحمتکشی دارد.
Iran (Islamic Republic of)
سید صابرافشاری
۱۰:۰۷ ۲۶ تير ۱۳۹۶
با سلام خدمت عزیزان.بنده میخواستم در مورد یک شرکت کلاهبرداری لیزینگ خودرو اطلاعاتی خدمتتان بدم.چند وقتی است یک شرکت لیزینگ خودرو با نام کیمیا خودرو اقدام به دریافت پول از مردم برای ثبت نام هر نوع خودرویی میکند و به مردم میگویو یک پیش پرداخت اولیه بریزید تا به شما زنگ بزنیم اما دریغ از زنگ-وقتی هم حضوری مراجعه کردیم با گروهی مواجه شدیم بنده یک پراید ثبت نام کردم که 500هزار تومان پیش پرداخت گرفته اند و سه ماه است که22 روز کاری تمام شود تا اعلام کنند برای دریافت خودرو ،ولی وقتی مراجعه میکنم میگن شما 4میلیون و هشتصد بریزید تا دوباره خبرتان کنیم و طبق تحقیقات بنده تا به حال هیچکس موفق به گرفتن خودرو نشده است.لطفا نامحسوس پیگیری کنید-
آخرین اخبار