مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان عنبرآباد تعداد بیماران صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان را ۸۵ بیمار اعلام کرد.

حمایت کمیته امداد عنبر آباد از ۸۵ بیمار صعب العلاج به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علی رئیسی، مدیر کمیته امداد شهرستان عنبرآباد تعداد بیماران صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد شهرستان را ۸۵ بیمار اعلام کرد و گفت: با توجه به بالا بودن هزینه های درمان، این بیمارن با مشکلات زیادی روبه رو هستند، که امیدواریم با حمایت خیران نیکوکار از این بیماران در قالب طرح شفا بخشی از هزینه های درمانی آنان تأمین شود.


وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد رسیدگی به بهداشت، درمان و پیشگیری از بیماری‌ها در بین خانواده‌های تحت حمایت است، افزود: کمیته امداد فعالیت‌های بهداشتی و درمانی گسترده‌ای را از لحاظ بهداشت فردی، محیطی، کاری و اجتماعی در دستور کار خود قرار داده و با ارائه خدمات در بخش‌های مختلف توانسته گام های مثبتی در جهت ارتقاء سطح زندگی نیازمندان بردارد.


رئیسی با اشاره به اینکه کمیته امداد خدمات مختلف بهداشتی و درمانی را در قالب هزینه نگهداری، هزینه لوازم پزشکی، تجهیزات توانبخشی، ارتقای شاخص‌های بهداشتی و پرداخت فرانشیز هزینه‌های بستری به بیماران تحت پوشش ارائه می‌کند، اظهار کرد: با مشارکت مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مردم خیر و نیکوکاران می‌توانیم شرایط زندگی بیماران را به بهترین نحو ممکن بهبود ببخشیم.


وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ میلیون تومان در حوزه بهداشت و درمان مددجویان شهرستان در سه ماهه نخست امسال هزینه شده است، گفت: این هزینه در سرفصل های مختلف از جمله سوء تغذیه، بیمه، خدمات درمانی ویژه، بهداشت و بیمه تأمین اجتماعی پرداخت شده است.


مدیر کمیته امداد شهرستان عنبرآباد با اشاره به اینکه بیمه تأمین اجتماعی یکی از مهم‌ترین راهکارهای کمیته امداد در توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش است، گفت: ۱۲۶ زن سرپرست خانوار و ۱۹۴ نفر از مجریان طرح های اشتغال تحت حمایت این شهرستان از مزایای بیمه تأمین اجتماعی برخوردار هستند، که پرداخت حق بیمه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال باعث می شود آنان از حق بازنشستگی، درمان و سایر مزایای بیمه تأمین اجتماعی بهره مند شوند.


رئیسی با اشاره به اینکه ۴۵۰ کودک زیر ۶ سال مبتلا به سوء تغذیه تحت حمایت کمیته امداد عنبرآباد قرار دارند، تصریح کرد: بیش از ۳۲۴ میلیون تومان طی پارسال برای درمان سوء تغذیه این کودکان هزینه شده است.


انتهای پیام/س

حمایت کمیته امداد عنبر آباد از ۸۵ بیمار صعب العلاج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار