دانشگاه علوم پزشکی استان در جشنواره ملی عمران سلامت وزارت بهداشت مورد تقدیر قرار گرفت .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ ابراهیم گلمکانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت : جشنواره عمران سلامت با حضور ریاست محترم جمهوری، وزیر محترم بهداشت و درمان ، جمعی از استانداران،روئسا و معاونین توسعه دانشگاه های علوم پزشکی ، شرکت های مشاور و خیرین حوزه سلامت در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد  .

وی حمایت قاطع ریاست جمهوری از تداوم طرح تحول سلامت را نقطه عطف این جشنواره دانست و گفت : آقای دکتر روحانی ضمن بیانات مبسوطی در تمام زمینه ها ،از اقدامات انجام شده اظهار رضایت کردند و بر ادامه مسیر تحول سلامت تاکید نمودند که بارها این سخنان ایشان مورد تشویق حضار قرار گرفت.

وی تصریح کرد : در دولت یازدهم پیشرفت های بسیار خوبی در زیرساخت های حوزه سلامت کشور رقم خورد و برای تقدیر از دانشگاه هایی که در این حوزه تلاش های ارزنده ای داشته اند، در قالب جشنواره عمران سلامت بستری فراهم آمد .

وی با اشاره به اینکه در برخی از استان ها و دانشگاه ها تحول جدی در حوزه سلامت صورت گرفته است ، گفت : دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در بسیاری از بخش های عمرانی و توسعه ای از جمله ساخت کلینیک های ویژه و توسعه تخت های بیمارستانی در کشور پیشرو بوده است .

شایان ذکر است در جشنواره عمران سلامت از دانشگاه تقدیر به عمل آمد و در حوزه توسعه اورژانس های بیمارستانی لوح تقدیر و تندیس جشنواره توسط وزیر محترم بهداشت و درمان اهدا گردید .

انتهای پیام/آ

اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره توسط وزیر بهداشت به رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.