۴۵ هزار و ۸۰۰ طرح فعال اشتغال تحت نظارت کمیته امداد کرمان است که تاکنون ۱۵ هزار و ۷۵۸ مورد بازدید از این طرح ها به عمل آمده است.

نظارت بر ۴۵ هزار و ۸۰۰ طرح اشتغال فعال در استان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  غلامرضا خواجه، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه ۴۵ هزار و ۸۰۰ طرح فعال اشتغال تحت نظارت این نهاد قرار دارد، گفت: ۱۵ هزار و ۷۵۸ مورد بازدید در سه ماهه نخست امسال از طرح های اشتغال انجام شده است.


وی با بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد به منظور پایدارسازی طرح‌های اشتغال نظارت و بازدیدهای مستمر از این طرح‌ها است، افزود: ناظران فنی و تخصصی کمیته امداد در بازدیدهای خود مشاوره و راهنمایی‌های لازم رابه مجریان طرح‌های خودکفایی ارائه می‌کنند تا آنان بتوانند محصولات تولیدی را از نظر کمی و کیفی ارتقاء دهند.


خواجه با اشاره به اینکه ۵۹ هزار و ۲۳۸ مورد بازدید از طرح‌های تحت نظارت در سال ۹۵ به عمل آمده است؛ تصریح کرد: بازدید از طرح‌های خوداشتغالی بر اساس جدول زمان بندی انجام می‌شود تا مددجویان بتوانند فعالیت‌های خود را توسعه بخشند.


وی نظارت بر طرح‌های اشتغال را مهم ترین فرآیند توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت دانست و گفت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، پرداخت تسهیلات اشتغال و خودکفایی و نظارت بر طرح‌های اجرا شده از جمله فعالیت‌های مهم کمیته امداد در خودتکایی خانواده‌های تحت حمایت است.


خواجه تعداد کل ناظران طرح های اشتغال کمیته امداد استان را ۴۳ ناظر عنوان کرد و گفت: ناظران فنی بر کلیه فرآیند طرح های اشتغال تا مرحله بازاریابی و فروش نظارت دارند.


وی با بیان اینکه نظارت بر طرح‌های اشتغال شامل تمامی فرآیند قبل، حین و بعد از اجرای طرح است، اظهار کرد: نظارت، مشاوره و ارائه راهنمایی‌های فنی و تخصصی به مددجویان باعث فراهم شدن زمینه توانمندسازی اقتصادی کارآفرین شدن آنان شده است.


انتهای پیام/س

 

نظارت بر ۴۵ هزار و ۸۰۰ طرح اشتغال فعال در استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار