مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح های آبرسانی به روستاهای باباکلان و برمامیون به زودی به بهره برداری میرسند.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  فیض الله پاسره گفت: مجتمع بزرگ آبرسانی باباکلان در سال ۹۵ با اعتبار ۴۵۵ میلیارد ریالی از محل صندوق توسعه ملی شروع به کار کرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان افزود: آب روستاهای باباکلان به واسطه نوع لوله‌های به کار رفته با هر قطعی برق با افت کیفیت زیادی مواجه می شد و همین موضوع مشکلات عدیده‌ای برای مردم ایجاد می‌کرد.

وی ادامه داد: هرچند این آب از نظر بهداشتی هیچ مشکلی نداشت، اما تغییر رنگ آب و به نوعی اُفت شدید کیفیت ظاهری آن موجب نارضایتی مردم میشد و از طرفی گسترش روستاهای این مناطق و افت فشار آب، ضرورت توسعه خطوط و ایجاد مخازن جدید آب را ضروری می‌کرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال ۹۵ از محل صندوق توسعه ملی نزدیک به ۵ میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح شبکه و توسعه خطوط آبرسانی باباکلان اختصاص یافت.

پاسره افزود: مجتمع باباکلان ۱۳ روستا با جمعیتی بالغ بر 6 هزار و ۱۴۶ نفر را در بر می‌گیرد که در فاز اول آن که به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود به ۷ روستا با جمعیت 4 هزار و ۴۵۸ نفر خدمات رسانی می‌شود.

مدیرعامل آبفای روستایی استان گفت: مجتمع آبرسانی باباکلان در همه مراحل خود از بهترین و با کیفیت‌ترین روش‌ها و تجهیزات بهره برده و انشااله در آینده نزدیک شاهد برطرف شدن دغدغه‌های روستائیان عزیز این مناطق خواهیم بود.

پاسره همچنین در سرکشی از طرح آبرسانی برمامیون افزود: اصلاح شبکه، توسعه خطوط و بهره مندی از آب پرفشار از خواسته‌های به حق مردم روستای برمامیون بوده و هست.

وی ادامه داد: طرح آبرسانی به این روستا با توسعه و اصلاح خط لوله، ایستگاه پمپاژ و ایجاد مخزن آب به مرحله اجرایی رفت و در سال ۹۶ شاهد بهره برداری از این طرح تک روستایی خواهیم بود.

انتهای پیام/ش

اختصاص اعتبار ۵ میلیارد تومانی  برای اصلاح شبکه و توسعه خطوط آبرسانی باباکلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.