برای اولین بار در غرب کشور عمل میکرواینجکشن در کرمانشاه انجام شد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه گفت: با کامل شدن چرخه درمان ناباروری در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری سازمان جهاد دانشگاهی، اولین عمل میکرواینجکشن به صورت موفق در این مرکز انجام شد.

سید غلامرضا حسینی افزود: این مرکز اولین مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی در غرب کشور است که در راستای سیاست‌های ازدیاد جمعیتی و به منظور کمک به زوج‌های نابارور در منطقه و جلوگیری از تحمیل هزینه‌های سنگین در مراجعه به مراکز در شهرهای بزرگ راه اندازی شده است.

وی افزود: در این مرکز در بخشهای مجزا به صورت همزمان تمامی فرایندهای درمان ناباروری با بکارگیری دانش تخصصی پزشکان و متخصصان مجرب استان و پژوهشگاه رویان انجام می‌پذیرد که بخش‌های فعال در این مرکز شامل:کلینیک فوق تخصصی زنان و نازایی، کلینیک فوق تخصصی ناباروری مردان، کلینیک مشاوره ناباروری و سلامت جنسی، بخش IVF و ICSI شامل آزمایشگاه جنین شناسی، اتاق عمل IVF و ریکاوری، بخش IUI شامل آزمایشگاه آندرولوژی و واحد انتقال IUI، سونوگرافی، آزمایش‌های روتین Semen analysis، مشاوره تغذیه، مشاوره ژنتیک، مشاوره جنین شناسی ومشاوره روانشناسی است.
حسینی گفت: آمادگی داریم با توجه به تجهیز به روز این مرکز و همکاری بهترین متخصصان درمان ناباروری از این پس پذیرای زوج‌های نابارور استان باشیم.

 

انتهای پیام/پ

 

درمان ناباروری در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.