معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت:اولویت اساسی سازمان تامین اجتماعی، ارائه خدمات مطلوب با هدف جلب و افزایش رضایت بیمه شدگان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالرحمن تاج الدین امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان افزود: تامین ماهیانه 6 هزار میلیارد تومان برای پاسخ به تعهدات و جلب رضایت مخاطبان و شرکای اجتماعی این سازمان در گرو مشارکت و تعامل با ذینفعان تامین اجتماعی است.

وی گفت: این سازمان در پرتو حمایت ها و هدایت های دلسوزانه مجلس، دولت و قوه قضاییه، امروز روی ریل خدمت خالصانه و صادقانه خود قرار گرفته است.

تاج الدین از تحقق مطالبات اصلی این سازمان در برنامه پنجم توسعه خبر داد و گفت: سازمان تامین اجتماعی با همکاری مجلس، از گزند آسیب های سیاسی و جریان های حزبی مصون ماند.

وی ادامه داد: دولت در برنامه پنجم متعهد به پرداخت بخشی از بدهی خود به تامین اجتماعی شد که این یک دستاورد مهم برای دوام و بقای سازمان است.
معاون امور استان های سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: یکی از مهمترین رسالت ها و اولویت های این سازمان جلب رضایت بیمه شدگان است.

قائم موهبتی با ابراز گلایه از اینکه برخی معتقدند'کسب درآمد و افزایش وصولی ها'، اولویت اول تامین اجتماعی است، افزود: اولویت اساسی سازمان تامین اجتماعی، ارائه خدمات مطلوب با هدف جلب و افزایش رضایت بیمه شدگان است.

وی افزود: برای تحقق این امر باید با تعامل با تشکل های کارگری و کارفرمایی و تکریم مخاطبان کوشش کرد تا با همگامی شرکای اجتماعی، قدم های اساسی در راه تعالی و پویایی سازمان برداشت.

مدیرکل سابق تامین اجتماعی استان اصفهان هم در این مراسم گفت: اکنون 3 میلیون و 300 هزار نفر از جمعیت اصفهان که حدود 65 درصد از مردم استان را شامل می شوند تحت حمایت این سازمان قرار دارند.

علی اصغر دادخواه، ارتباط مستمر با شرکای اجتماعی و تلاش برای افزایش کمی و کیفی خدمات به مخاطبان را در سرلوحه اقدامات این اداره کل برشمرد.

محمد گورابی مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان اصفهان نیز در این آیین با اشاره به اهمیت آموزش و پژوهش و پاسخ به مخاطبان و بیمه شدگان بعنوان محور برنامه های خود گفت: تداوم ارتباط سازنده با تشکل های کارگری، کارفرمایی و تعامل با مدیران استان برای پیشبرد اهداف سازمان از اولویت های کاری مدیریت جدید است.

آیین تودیع و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان با حضور جمعی از مدیران استان و رئیسان کانون های کارگری، بازنشستگی و کارفرمایی و مدیران و کارکنان اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

 

سازمان تامین اجتماعی به 42 میلیون نفر خدمات ارائه می دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.