آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان در پیامی رحلت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا فیروزیان را تسلیت گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در متن پیام تسلیت آیت الله مظاهری آمده است :درگذشت عالم خستگی ناپذیر و مجاهد مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ غلامرضا فیروزیان موجب تاسف شد.

وی افزود :این عالم پرتلاش که از پیشگامان تاسیس مدارس تعلیمات اسلامی در عصر طاغوت و از مبارزان نهضت شکوهمند اسلامی بود، عمر با برکت خود را در راه ترویج معارف اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و مبارزه با فرق انحرافی و مجاهدت در راه دین گذرانید و خدمات اجتماعی و مذهبی فراوانی از خود به یادگار نهاد.

آیت الله مظاهری افزود: اینجانب ضمن تسلیت به خاندان محترم و همه بازماندگان ایشان، از خداوند تعالی، مسالت می کنم که روح این عالم با اخلاص را با اولیاء طاهرین (علیهم السلام) محشور فرماید.

حجت الاسلام فیروزیان از چهره های ماندگار دینی و از روحانیان بنام استان اصفهان چهارشنبه 21 تیر در سن 98 سالگی در بیمارستان امین اصفهان درگذشت.

ایجاد مدارس دینی، بنای بیش از 45 مسجد و تاسیس مراکز فرهنگی ، مبارزه در کنار شهید نواب صفوی و آیت‌الله اسلامی و کمک به نهضت ملی‌شدن صنعت نفت از خدمات این عالم دینی بود.

 

انتهای پیام/م

 

آیت الله مظاهری رحلت حجت الاسلام فیروزیان را تسلیت گفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.