در پی در گذشت مادر شهیدان رحمت‌الله و فضل‌الله و ابراهیم جمالی قهدریجانی سیدمحدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثاران کشور پیامی را صادر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پیکر مادر شهیدان جمالی (مادر سه شهید) با حضور فرماندار، مسؤولان و مردم شهید پرور شهرستان فلاورجان در شهر قهدریجان عصر دیروز تشییع شد.

پیکر مطهر این مادر عصر دیروز از میدان شهرداری شهر قهدریجان به طرف گلزار شهدای این شهر تشییع و به خاک سپرده ‌شد؛ همسر وی مرحوم حاج حیدرعلی جمالی، سه شنبه 26 فروردین ماه 93 بدعوت حق را لبیک گفت.

به همین مناسبت سیدمحدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثاران کشور پیامی را صادر کرد که در زیر می‌خوانید:

در مکتب صبر زینب (س)، مجاهدت به شکیبایی و صلابت در سرافرازی است؛ ایمان معنوی و مشی متعالی، نشان افتخاری برای جمله مادران معزز شهداست. درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم خدیجه قاسمی قهدریجانی مادر بزرگوار شهیدان معظم رحمت‌الله و فضل‌الله و ابراهیم جمالی قهدریجانی را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌کنم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام کرده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای ایشان مسألت دارم؛ امید است که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.

 فرمانده شهید رحمت الله جمالی در سال 1336 در شهر قهدریجان متولد و در تاریخ 3 آذر ماه 60 در بستان، عملیات طریق القدس بر اثر اصابت ترکش خمپاره، فضل‌الله جمالی در سال 1344  در شهر قهدریجان متولد و در تاریخ 29 اسفند ماه 60 در رقابیه عملیات فتح المبین بر اثر اصابت گلوله به سینه و ابراهیم جمالی در سال 1346 در شهر قهدریجان متولد و در تاریخ 10 اسفندماه 65 در منطقه عملیاتی شلمچه عملیات کربلای 5 بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سینه به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.