امسال پرداخت کمک های مردمی در شهر جاجرم نسبت به مدت مشابه سال95 بیش از 214 درصد رشد داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز  بجنورد؛، حسین یوسفی،مدیر کمیته امداد شهر جاجرم  گفت : مردم سخاوتمند این شهر در سال جاری بیش از هشت میلیارد  ریال به کمیته امداد کمک کردند که این رقم نسبت به شاخص سال قبل آن 214درصد رشد داشته است.

وی افزود : مردم نوعدوست این شهر در عید فطر امسال بیش از یک میلیارد و230 میلیون ریال زکات فطره به محرومان کمیته امداد پرداخت کردند.

یوسفی گفت : این کمک‌ها در سرفصل‌هایی همانند صدقات، زکات، اکرام ایتام و مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان جاجرم یاد آور شد: امسال بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال در حوزه اکرام ایتام، 413 میلیون ریال در بخش صدقات، وبیش از چهار میلیارد ریال در حوزه مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

یوسفی در ادامه با یاد آوری اینکه مردم نوعدوست این شهر در عید فطر امسال بیش از یک میلیارد و230 میلیون ریال زکات فطره به محرومان کمیته امداد پرداخت کردند، افزود: پرداخت زکات فطره نیز در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن بیش از 534درصد رشد داشته است.

 وی به اجرای طرح « اطعام » و رشد یک هزار درصدی آن نسبت به سال 95 اشاره  و افزود : امسال بیش از یک میلیارد ریال  از محل کمک های خیران در قالب طرح«اطعام » به مددجویان کمک شده است؛ در حالی که این رقم در سال گذشته  تنها 127 میلیون ریال بود.

مدیر کمیته امداد شهر جاجرم با تاکید بر اینکه همه کمک‎های مردمی در رفع نیاز از محرومان بی کم و کاست هزینه می‌شود، افزود: این مبالغ برای درمان بیماران نیازمند، ایتام، اعطای جهیزیه به زوج‌های نیازمند، توسعه اشتغال مددجویان و ساخت مسکن هزینه می‌شود.

یوسفی با اشاره به راه اندازی سامانه سراسری پرداخت الکترونیکی کمک‌های مردمی به مددجویان، افزود: این امکان با استفاده از تلفن همراه در سال جاری با شماره گیری # 1*8877* امکان پذیر شده است.

انتهای پیام/ط

کمک میلیاردی خیران در قالب طرح اطعام به مددجویان استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.