مدیر عامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی گفت:به مشترکانی که 10 درصد از مصرف برق خود را کاهش دهند ، از سوی این شرکت پاداش تعلق میگیرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد این مطلب را اکبر حسن بگلو مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه بیان کرد و گفت: در فصل تابستان بنابه استفاده همشریان از لوازم سرمایشی برقی مصرف برق افزایش می یابد که روند این افزایش در طول هفته های اخیر باعث نگرانی مسئولین از چگونگی تامین برق مشترکان شده است. برهمین اساس این شرکت در صدد است تا در خصوص تشویق مشترکین استان در کاهش مصرف برق اقدام به پرداخت پاداش های متنوعی کند .

وی ادامه داد: این شرکت در حال حاضر با تولید روزانه 55 هزار و 400 کیلو بایت برق مواجه است و در صورت افزایش مصرف برق مشترکان مطمئنا با مشکل تامین برق مواجه خواهد شد که متناوب آن باعث قطعی برق در طول روز میشود .

حسن بگلو  ادامه داد: یک میلیون و 150 هزار مشترک تحت پوشش خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان است و در این بین  40 درصد برق مصرفی مربوط به بخش خانگی است که در این بین 26  درصد مربوط به مصرف وسایل سرمایشی و گرمایشی میباشد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود:دمای کولرهای گازی باید بین 23 تا 25 درجه تنظیم شود تا مصرف برق تا در مصرف برق در این فصل صرفه جویی صورت گیرد.

وی ادامه داد: پیک ساعت مصرف برق ساعت 12 ظهر تا ساعت‌ 4 بعد از ظهر و نیز ساعت 20 تا 23 بیشترین‌ پیک ساعت مصرف برق است و مردم اگر در این ساعات برق را کاهش دهند کمک بزرگی به شرکت توزیع برق کرده‌اند .

انتهای پیام /ع

پاداش شرکت توزیع برق استان آذربایجان غربی به مشترکین کم مصرف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.