کارشناس مسوول و معاون مشارکت‌های اداره بهزیستی کاشان گفت: افزون بر 12 میلیارد و 748 میلیون ریال میزان مشارکتهای مردمی برای تامین مخارج مددجویان زیر پوشش این اداره از هفته بهزیستی سال گذشته تاکنون است.

اسماعیل پُردل، به مناسبت هفته بهزیستی (24 تا 30 تیرماه) درگفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:این میزان کمک شامل شامل کمک‌های نقدی، غیرنقدی و خدماتی از جمله توزیع 51 تخته فرش، دو تن برنج، 872 کیلو گوشت، 1558 جفت کفش و 450 دست لباس است.

وی افزود:توزیع 80 عدد وسایل گرمایشی و سرمایشی، پارچه لباس، روغن، چای و میوه و آب میوه  از دیگر موارد مشارکت‌های مردمی برای کمک به مددجویان زیر پوشش بوده است.

به‌گفته‌وی،پاسخگویی به مشکلات و درخواست‌های مددجویان تحت پوشش اداره که نیاز به کمک‌های موردی داشتند با کمک نقدی به مبلغ 480 میلیون ریال و کمک غیرنقدی با دادن فرش، بخاری، کولر، اجاق‌گاز،کفش، لباس، پوشک نوزاد و بزرگسال است.

معاون مشارکت‌های اداره بهزیستی کاشان، توزیع جهیزیه بین مددجویان با کمک نقدی و غیرنقدی را یادآورشد و افزود: 320 میلیون ریال کمک نقدی و کمک غیرنقدی شامل توزیع فرش، بخاری، کولر و اجاق‌گاز بوده‌است.

پُردل،معرفی افراد بیمار بی‌بضاعت به پزشک، آزمایشگاه و داروخانه برای ویزیت و دریافت خدمات رایگان با تخفیف در هزینه را خاطرنشان‌کرد و گفت:این کمک به میزان 390 میلیون و 150 هزار ریال بوده‌است.

وی تصریح‌کرد:36 هزار و 983 از مهدکودک تا سالمندی در حوزه‌های مختلف از خدمات بهزیستی کاشان بهرهمند می‌شوند که افزون بر 12 هزار نفر آن بصورت دائمی هستند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار