هیچ موضوعی به اندازه حضور مردم در صحنه در این سالها موجب از هم پاشیدن توطئه های دشمنان نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ابراهیمی پورامام جمعه آبادان امروز در جمع نمازگزاران با اشاره به دشمنی بی قید و شرط دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و در راس آنها آمریکای جهان خوار گفت: نظام اسلامی خودش را روی دوش مردم می بیند و مقاومت خواسته مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور با اشاره به حماسه همبستگی ملی در حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی در 23 تیر سال 88 افزود: مردمی داریم با بصیرت و لحظه شناس که خوب می دانند در کدام یکی از صحنه ها باید چگونه حضور موثر داشته باشند.

وی از مردم بعنوان ظرفیتی مهم یاد کرد که اگر مسئولان قدر آن را ندانند و با مردمشان همراه نباشند ممکن است به نظام ضربه برسد.

خطیب نماز جمعه آبادان همچنین خاطر نشان کرد: دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت دارند که اگر هوشیار نباشیم ممکن است موجب فرصت سازی برای آن  شویم.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور در بخش دیگری از سخنانش توجه به تولید داخل، معیشت و مسکن جوانان،تولید شغل،تقویت بنیه نظامی و توجه به محرومان را از اولویتهای مسئولان خواند و یادآور شد:یکی دیگر از حربه های دشمنان تغییر اولویت هاست و مسئولان آگاه باشند که دشمن اولویت های جامعه را تغییر ندهد چرا که رفع مشکلات اقتصادی بویژه برای جوانان همیشه در راس امور آنها قرار گیرد.

وی خواستار توجه بیشتر به اهمیت زیرساختها در آبادان شد و گفت: لازم است از بخش ویژه ای از بیت المال در این شهر صرف کمک به محرومان شود.

امام جمعه آبادان همچنین با غرور آفرین خواندن پیروزی در موصل عراق گفت: نکات قابل تاملی در درون این پیروزی نهفته است که عبرت گیری از جنگ پیچیده موصل را مورد توجه قرار می دهد.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسراییل سعی در تجزیه عراق،یمن،سوریه،ایران و حتی عربستان دارند افزود: هدف آنها خاورمیانه بوده تا کشورها نتوانند در برابر توطئه هایشان مقاومت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور با تسلیت شهادت امام صادق و نقش این امام همام در بیان احکام تاکید کرد:یکی از کارهای مهم تبلیغ و بیان احکام دین است و البته وجود تشکلهای پنهانی مانند نیروهای فرهنگی که رهبر انقلاب اسلامی در بیاناتشان به آنها اشاره کرد و از آن بعنوان آتش به اختیار یاد کرد، چرا که به تعبیر رهبر انقلاب این نیروهای جوان و نخبه هستند که شکافهای فرهنگی را می شناسند.

انتهای پیام/د

دشمنی بی قید وشرط آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.