رژیم صهیونیستی اگر شیطنت کند، ایران اسلامی تمام پایگاه‌های او را با خاک یکسان خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛موسوی امام جمعه خرمشهر با تاکید بر اینکه هدف عمده دشمنان تجزیه و تحلیل بلاد اسلامی است، گفت: دشمن هر زمان که ضعف نظامی ما را احساس کند، جنگ احزاب مانندی را رقم خواهد زد و رژیم صهیونیستی اگر شیطنت کند، ایران اسلامی تمام پایگاه‌های او را با خاک یکسان خواهد کرد.

حجت الاسلام سید نبی موسوی با اشاره به ایام پایانی ماه مبارک رمضان، افزود: اولیای الهی زمانی که احساس می‌کردند که ماه مبارک رمضان در حال اتمام است، احساس غربت می‌کردند و به بیان امام سجاد(ع)، وداع با ماه مبارک رمضان مانند وداع با دوستی است که مفارقت آن بسیار طاقت‌فرسا است.

 وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان درب‌های رحمت الهی بر بندگان باز شد و این رحمت ویژه رو به اتمام است و از آن چیزی باقی نمانده است، باید تلاش کنیم که از این رحمت الهی باقی‌مانده بهره و استفاده ببریم.

 امام جمعه خرمشهر با اشاره به هفته قوه قضائیه و شهادت ۷۲ تن از یاران امام راحل(ره)، گفت: شهادت ۷۲ تن از یاران امام راحل به ویژه شهادت آیت‌الله بهشتی و همچنین شهادت شهید چمران را تسلیت عرض می‌کنم.

 موسوی اظهار کرد: در اوایل انقلاب، امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را با نام روز قدس نامگذاری کردند، در آن روزها مساله فلسطین به فراموشی سپرده شده بود، اما با نامگذاری این روز به نام قدس، مساله فلسطین به اولویت اول و مرکز توجهات عالم اسلام تبدیل شد.

 وی افزود: دشمن برای مقابله با این حرکت، برخی از کشورهای خیانت‌کار را با خود همراه کرد و در دهه ۶۰ دو کشور عراق و ایران را به جنگ انداختند تا سایه رژیم صهیونیستی به امن سپرده شود.

 امام جمعه خرمشهر گفت: هدف عمده دشمنان تجزیه بلاد اسلامی است که خوشبختانه با تدابیر مقام معظم رهبری به نتیجه نرسیده است، یکی از اقدامات آمریکا در نقطه مقابل انقلاب، خلق هیولایی به نام داعش بود که با این کار یک تیر با چند هدف را دنبال کنند.

موسوی متذکر شد: نظام سلطه و دشمنان تلاش دارند که عربستان سعودی را نقطه مقابل ایران قرار دهند، امروز پیش‌نیاز اصلی آمریکا جنگ مستقیم علیه ایران است، دشمن هر گاه احساس کند که توان نظامی ما رو به ضعیفی است، جنگ احزابی را رقم خواهد زد.

وی با تاکید بر اینکه فرمان حمله موشکی تمام معادلات دشمنان را به هم ریخت، بیان کرد: هدف عمده عملیات موشکی آن است که ایران اسلامی هرگز قصد جنگ ندارد، اما چنانچه احساس کند که کسی بخواهد امنیت آن را در خطر قرار دهد و یا آن را تهدید کند، ایران تمام قد در مقابل آنها خواهد ایستاد.

امام جمعه خرمشهر گفت: رژیم صهیونیستی اگر چناچه شیطنت و کار نابخردانه‌ای انجام دهد، یقین بداند که نه تنها حیفا، بلکه تمام پایگاه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی با خاک یکسان خواهند شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.