دوستی گفت: تحریم هایی که به طور مداوم در کنگره آمریکا علیه ایران مطرح شده و به تصویب میرسد نمونه ای دیگر از بدعهدی های پسابرجامی آمریکا است.

برجام قدرت هسته ای ایران را به رخ غرب کشیداسماعیل دوستی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تاکید بر اینکه آمریکا دشمن قسم خورده ایران است گفت: این کشور به منظور آن که راه پیشرفت ایران را سد کند، اقدامات زیادی را در دوران پسابرجام انجام میدهد! به عنوان مثال به طور مداوم سعی بر آن دارد که با کشورهای اروپایی و منطقه رایزنی کرده و آنها را به اتحاد علیه ایران دعوت کند.

دوستی تصریح کرد: تحریم هایی که به طور مداوم در کنگره آمریکا علیه ایران مطرح شده و به تصویب میرسد نمونه ای دیگر از بدعهدی های پسابرجامی آمریکا است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه پیش از اجرایی سازی برجام قادر نبودیم که نفت کشورمان را  در بازار جهانی به راحتی به فروش برسانیم ، خطران نشان کرد: از سویی دیگر در آن دوره مشکلات عدیده ای در بازار دارو وجود داشت، که اکنون به واسطه اجرایی شدن برجام این معضلات از بین رفته است.

وی درباره تغیر شاخصه های اقتصادی در کشور و بدعهدی های آمریکا پس از اجرایی شدن توافق نامه برجام گفت: ایران به واسطه اجرایی سازی این قطعنامه به توفیق هایی دست یافته، از جمله آن که جهان غرب ایران را به عنوان یک کشور هسته ای با توان و بنیه ای منسجم پذیرفته است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
امريكا عددى هست. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
-
ناشناس
۰۷:۱۲ ۲۴ تير ۱۳۹۶
امريكا عددي نيست
آخرین اخبار