عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مشکلات کشور بعد از اجرای برجام همچنان پابرجاست و در زمینه تبادلات بانکی چالش‌های جدی داریم.

حجت الاسلام ابراهیمی"حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی" عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بدعهدی‌ها و کارشکنی‌های آمریکا در برجام اظهار داشت: با توجه به تجربه‌ای که از نحوه رفتار آمریکایی‌ها در گذشته داریم از ابتدا هم مشخص بود که آنان قابل اعتماد نیستند و اساس رفتارشان بدعهدی و بی وفایی است.

وی ادامه داد: کارشکنی آمریکا در نقض برجام از حد گذشته و  مسئولین وزارت خارجه هم بارها گفته‌اند که آمریکا روح و جسم برجام را نقض کرده، با توجه به این مسئله ضروری است تا اقدامی متقابل از سوی کشورمان انجام شود.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اضافه کرد: مشکلات کشور بعد از اجرای برجام همچنان پا برجاست و در زمینه تبادلات بانکی چالش‌های جدی داریم.

ابراهیمی تصریح کرد: تحریم هواپیمایی ماهان، سرقت دو میلیارد دلاری آمریکا از ایران و اقدام برای مصادره بنیاد علوی تنها نمونه‌ای از عهدشکنی‌های آمریکا بعد از برجام است.

انتهای پیام/

 

عهدشکنی های آمریکا پس از برجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار