دبیر کل جمعیت رهپویان گفت:ما باید در عرصه سیاست خارجی خوش‌بینی را کنار بگذاریم چراکه دشمن در کار خود جدی است.

باید در سیاست خارجی خوش‌بینی را کنار بگذاریم/ دیپلماسی در برابر آمریکا منفعل عمل کرده استپرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به اظهارنظر یک عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر حمایت از مخالفین جمهوری اسلامی به منظور براندازی آن گفت: ما باید در عرصه سیاست خارجی خوش‌بینی را کنار بگذاریم و بدانیم که دشمن ما در کار خود جدی است.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به حمایت مقامات آمریکایی از برخی افراد در انتخابات ایران گفت: در این مقطع دیدیم که هنوز انتخابات تمام نشده بود دوباره بر طبل تهدید و تحریم کوبیدند.

وی با تاکید بر اینکه ما باید سیاست‌های منطقه‌ای خود را تقویت کنیم اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم با کشورهای منطقه ارتباطات قوی‌تری برقرار کنیم و دشمنی دشمنانمان را که آمریکا و اسرائیل هستند یک امر قطعی بدانیم و مبتنی بر آن حرکت کنیم.

سروری خاطرنشان کرد: دیپلماسی ایران در حال حاضر زمینه‌های خوبی را برای بر هم زدن اجماع بین‌المللی علیه آمریکا و اسرائیل به دست آورده و نقض مکرر برجام و سیاست‌های خشونت‌بار آمریکا در منطقه این زمینه‌ها را فراهم آورده است.

وی با تاکید بر اینکه ارتباط با آمریکا هزینه‌های زیادی دارد اظهار داشت: بر هم زدن اجماع بین‌المللی در منطقه و دنیا و تقویت روابط با اروپا و اقناع‌سازی افکار عمومی بین‌المللی توسط دیپلماسی عمومی و اتخاذ تصمیمات قاطع و در عین حال منطقی می‌تواند در این اجماع موثر باشد.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه دیپلماسی فعلی را منفعل می‌بینم اظهار داشت: در میان همیاران و همکاران منطقه‌ای سیاست ما منفعل است و هم در رابطه با آمریکا، از نظر من ایران در برابر موارد نقض برجام با یک دیپلماسی منفعل عمل کرده است.

انتهای پیام/

 

حمایت آمریکا از مخالفین جمهوری اسلامی به منظور براندازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار