فردی که با انتشار آگهی‌های کذب در سایت‌های اینترنتی خرید و فروش کالا، اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کرد، توسط ماموران پلیس آگاهی محمود آباد دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرمانده انتظامی محمود آباد گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی برکلاهبرداری از آنان در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی کالا موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.


سرهنگ زمان شالیکار افزود: با انجام تحقیقات پلیسی، ماموران متهم را که با درج آگهی فروش خودرو، موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه در سایت‌های اینترنتی دیوار و شیپور از مردم کلاهبرداری می‌کرد، شناسایی کردند.


فرمانده انتظامی محمودآباد گفت: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شد.


سرهنگ شالیکار افزود: متهم با قرار دادن تصاویر متنوعی از انواع خودرو، موتورسیکلت و گوشی همراه با قیمت‌هایی نازل مشتریان را ترغیب به خرید این کالا‌ها کرده و پس از دریافت مقداری پیش پرداخت اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌کرد.


وی گفت: متهم تاکنون به چندین فقره کلاهبرداری از مردم در استان‌های اصفهان، تهران و سیستان و بلوچستان اعتراف کرد.


شالیکار با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست در معاملات اینترنتی قبل از رویت کالای مورد نظر و صحت معامله از پرداخت هرگونه وجهی به صاحبان این آگهی‌ها خودداری کنند.


انتهای پیام/ع


کلاهبردار اینترنتی در دام قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.