کاروان تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه، بیست و پنجم تیرماه، از ارمنستان به ایران بازخواهد گشت.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اينكه همچنان خبرهایی از  دربى سرخابى ها در تاريخ ٢٥ تير اعلام مى شود اما به نظر می رسد برگزارى اين ديدار در تاريخ ٣١ تير قطعی است. در همين راستا پليس فدرال آلمان و حتى فدراسيون اين كشور نيز انجام اين بازى را بلامانع دانستند و به اين ترتيب سرخابى ها در اين زمان به مصاف يكديگر مى روند.

با توجه به اينكه كاروان تيم فوتبال استقلال در حال حاضر در ارمنستان به سر مى برد به همين دليل با هماهنگى مسئولان اين تيم بليت و گذرنامه هاى بازيكنان تهيه شده و قرار است استقلالى ها ٢٥ تير يعنى صبح يكشنبه هفته آينده ارمنستان را به مقصد تهران كنند و سپس براى برگزارى دربى هشتاد و پنجم تاريخ ٢٩ راهى آلمان شوند.

استقلالى ها صبح روز پنج شنبه هفته آينده راهى آلمان مى شوند و ٣١ تير به مصاف پرسپوليس مى روند و در نهايت يك روز پس از بازى به ايران باز خواهند گشت

طبق هماهنگى هاى صورت گرفته گذر نامه و بليت بازيكنان استقلال به دست مسئولان این تیم در اردوى ارمنستان رسيده و به اين ترتيب قرار است پرواز آبى پوشان در تاريخ ٢٥ تير به سمت تهران انجام شود.

انتهای پیام/

تاریخ حرکت کاروان استقلال به سمت آلمان مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.