موسیقی، تدوین و مراحل فنی «سریال پرستاران» در حال انجام است و پس از بازبینی‌ تحویل شبکه داده می‌شود.

داوود هاشمی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پرستاران» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون ساختار و محتوای داستانی فصل دوم این سریال گفت: از همان ابتدا برای ساخت ۵۰ قسمتی سریال «پرستاران»، ۴۰ درصد از داستان را بر روایتی از اتفاقات اورژانس و زندگی شخصی پرستاران مطرح کردیم و حالا در فصل دوم این مجموعه تلویزیونی بیش از ۴۰ درصد وارد حواشی و خانه‌های پرستاران شده‌ایم و از دغدغه‌مندی آنها می‌گوییم.

وی با اشاره به کارگردانی علیرضا افخمی، بیان کرد: یکی از اتفاقات خوب همزمانی نگارش با تولید است، که افخمی در همان زمان تولید فیلمنامه را می‌نویسد و با بازخوردها روبرو می‌شود. مجموعه تلویزیونی «پرستاران» به سفارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساخته شده و در سری اول با این جمله مواجه بودیم که به ارزش‌ها و دغدغه‌های پرستاران کم پرداخته شده است.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «5 کیلومتر تا بهشت» افزود: خوشبختانه تا به امروز حدود 95 درصد از الفاظ و اصطلاحات بکار رفته در سریال درست است. باید بگویم که با اینکه تصور می‌شود همه اقدامات پرستاری و یا دیگر صنوف بر طبق آئین‌نامه و بخش‌نامه‌ها است، گفتن و کار کردن درباره هر صنفی سخت می‌شود. با این حال و با توجه به نکاتی که سازمان وزارت بهداشت و درمان بیان کرده است، مؤلفه‌هایی را برای بهتر شدن فیلمنامه، محتوا و جذاب‌تر شدن قصه‌ها رعایت کرده‌ایم.

هاشمی ضمن تشکر از سازمان بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: ما ابتدا به دنبال آن بودیم که یکی از اورژانس‌های سیار را برای فضای فیلمبرداری در اختیار بگیریم، ولی با کمک و تلاش‌های آقای قاضی‌زاده هاشمی، وزیر وزارت بهداشت و درمان و سید محمدهادی ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت و دیگر دوستانشان، ما توانستیم همه امکانات دکور، بیمارستانی و ... را در حد یک اورژانس واقعی داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه 10 قسمت از سریال را برای بازبینی به پخش تحویل داده‌ایم، در خصوص درام‌های شکل گرفته در سری دوم مجموعه تلویزیونی «پرستاران» اظهار داشت: در فصل اول درام‌های عاشقانه‌ای پیرامون زندگی پرستاران و خانواده‌های آنها شکل گرفت و در سری جدید نیز این داستان‌ها با رنگ و لعابی بیشتر و در شرایطی جدید دنبال می‌شود.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «همه چیز آنجاست» پیرامون روند تولید سریال «پرستاران» گفت: با توجه به پایان تصویربرداری فصل دوم در 30 خرداد ماه، هم‌اکنون موسیقی، تدوین و مراحل فنی کار در حال انجام است و پس از بازبینی‌های انجام شده، پنج قسمت به پنج قسمت تحویل شبکه می‌دهیم.

هاشمی در پایان درباره ساخت فصل سوم این مجموعه تلویزیونی خاطرنشان کرد: پرداختن و تولید به ژانرهایی مثل آتش‌نشانی، پزشکی، نیروی امنیتی و انتظامی و ....هیچ وقت تمام نمی‌شود و می‌توان به دفعات با نوآوری و ایده‌های جدید کارهای جدیدی ساخت، فصل دوم سریال «پرستاران» هم اگر ظرفیت و جذابیت را داشته باشد، ادامه پیدا خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار