نایب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان گفت: شورای شهر نیازمند مجموعه‌ای از تخصص‌هاست و مشاجرات درون حزبی بدترین آفتی برای این مهم است.

مشاجرات درون حزبی بدترین آفت شوراهابه گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام سیدعبدالله موسوی‌لاری نایب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان در نشست هم اندیشی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان که امروز (پنجشنبه22 تیرماه) در تالار تلاش تهران برگزار شد، اظهار داشت: شورای اصلاحات نقش پدیدآورانه داشته است.

وی افزود: جریان اصلاحات در قالب شورای اصلاحات استانی تلاش کرد با کمک مردم شوراهای کشوری را از میان نخبگان تشکیل دهد.

نائب رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان تصریح کرد: شوراها در نظام جمهوری اسلامی گسترش دهنده حضور مردم در حوزه تصمیم سازی هستند و هیچ مجموعه‌ای به اندازه شوراها مردم سالاری را به روشنی تعبیر نمی‌کنند.

موسوی لاری با بیان اینکه شکل گیری شوراها پاسخ به نیاز مردم است، تأکید کرد: عده‌ای مایل نبودند شوراها شکل بگیرد و چرایی آن هم مشخص است.

نایب رئیس شورایعالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: تلاش کردیم به سمتی حرکت کنیم که در تصمیم‌گیری‌ها با تکیه بر خرد جمعی به نتیجه بهتری برسیم. سال 96 گام سوم ما بود و اکنون در ساختار و محتوا نیاز به بررسی داریم تا نقاط قوت و ضعف ما مشخص شود.

وی ادامه داد: انتخابات نشان داد که بیش از 65 درصد جامعه اصلاح طلب هستند و در جامعه فقط دو گفتمان اصلاح طلبی و اصولگرایی داریم.

موسوی‌لاری پیرامون انتخاب شهردار جدید تهران بیان کرد: شهردار منتخب باید کاردان و کارآمد باشد و به دنبال ماجراجویی سیاسی نباشد.

نایب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان عنوان کرد: مردم در انتخابات حرف آ‌خر را زدند و نباید شورا به گونه‌ای رفتار کند که امید با مشکل مواجه شود. به هر حال تهران با مشکلات و بدهی‌های بالایی روبرو است و شورا باید تصمیمات گذشته را تغییر دهد.

وی اظهار داشت: شورای شهر نیازمند مجموعه‌ای از تخصص‌ها است. مشاجرات درون حزبی بدترین آفتی بوده که متوجه شوراها می‌شود و اگر تنها یک سلیقه میان دار وجود داشته باشد نیاز نبود 27 حزب داشته باشیم.

موسوی‌لاری در پایان با بیان اینکه انتخابات مهم بعدی اسفند ماه سال 98 خواهد بود، خاطرنشان کرد: باید به درستی حرکت کنیم و از شورای استان‌ها هم درخواست داریم برای حفظ انسجام تلاش کنند تا این انسجام ما را به پیروزی برساند.

انتهای پیام/

شهردار منتخب تهران باید کارآمد باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۳ تير ۱۳۹۶
حزبی که مصالح مملکتو فدای منافع خودش میکنه برا لا جرز دیوار خوبه و ملتم بهش رأی نمیدن
آخرین اخبار