هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: دیر شروع شدن تمرینات نفت و فرصت محدودی که برای آماده سازی داریم سبب شده بازیکنان و کادرفنی تیم ما آرامش نداشته باشند.

حمید علی عسگری در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت تهران اظهار داشت: درحالی که تمام تیم های لیگ برتر آخرین مراحل  آماده سازی را پشت سر می گذارند، بازیکنان نفت تهران به تازگی وارد دوران بدنسازی شده اند. شرایط سخت است چراکه تمریناتمان را دیر شروع کردیم و از طرفی باشگاه تاکنون نتوانسته بازیکنان زیادی را جذب کند. به همین دلیل علی کریمی و بازیکنان نفت آرامش ندارند.

او افزود: با این وجود تلاش می کنیم تا پیش از شروع رقابت های لیگ برتر به آمادگی 70 درصدی برسیم. طبیعتا با گذشت چند هفته از این رقابت ها، وضعیت ایده آلی کسب  می کنیم.

علی عسگری درباره مشکلات مالی و مالکیتی باشگاه نفت تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود 10 روز است با تیم نفت به توافق رسیده ام، اطلاع خاصی از وضعیت مالی این باشگاه ندارم اما از آنجاییکه نفت نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست، امیدوارم مشکلات این تیم به سرعت رفع شود چراکه پای آبروی ملی در میان است.

او ادامه داد: متاسفانه شرایط کلی فوتبال ایران از لحاظ مالی بسیار بد است و نفت هم مانند تیم های دیگر با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند. باید این مسائل با تدابیر مسئولان رفع شود چراکه با توجه به جایگاه فوتبال ایران حیف است تیم های کشورمان با مشکلاتی از این دست مواجه باشند.

علی عسگری خاطرنشان کرد: تا جایی که اطلاع دارم مالک باشگاه نفت تهران مشکلی برای هزینه کردن ندارد اما برخی مسائل مربوط به انتقال باشگاه، مانع از این امر می شود. به نظرم فدراسیون فوتبال باید راه حلی برای برخورد با تیم های بدهکار درنظر بگیرد چراکه خودم از چند تیم طلب دارم اما تاکنون نتوانسته ام حق و حقوقم را دریافت کنم.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران درباره احتمال جدایی اش از این تیم درصورت خداحافظی علی کریمی با نفتی ها، گفت: ترجیح می دهم در حال حاضر درباره این موضوع صحبت نکنم تا ببینیم در آینده چه وضعیتی پیش می آید.

انتهای پیام/

نظری درباره جدایی کریمی از نفت تهران ندارم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار