حسین قدوسی، سخنگوی باشگاه نفت تهران در مورد بدهی این باشگاه به بازیکن کامرونی و نحوه پرداخت آن توضیحاتی ارائه داد.

حسین قدوسی سخنگوی باشگاه نفت تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکایت آلویس نانگ از باشگاه نفت تهران اظهار داشت: این بازیکن کامرونی حدود 120 هزار دلار از باشگاه نفت تهران طلب دارد اما در ابتدا باید فیفا با توجه به مستندات طرفین، نسبت به پرونده آلویس نانگ تصمیم گیری کند.

او افزود: باشگاه نفت تهران دفاعیات خود را نسبت به پرونده شکایت نانگ ارائه کرده و هر حکمی فیفا بدهد، براساس آن اقدام می کنیم. معمولا فیفا پس از صدور حکم، برای پرداخت مطالبات به بدهکاران مهلت می دهد. درصورتی که باشگاه نفت تهران در پرونده آلویس نانگ محکوم شود، باید در مهلتی که داریم مطالبات او را پرداخت کنیم.

حسین قدوسی درباره بحث انحلال باشگاه نفت تهران بیان کرد: نفت تهران در حال حاضر با قدرت تمرینات آماده سازی اش را پیگیری می کند و این شایعات هیچ پایه و اساسی ندارد. منصور عرفانیان در کنار مالک باشگاه نفت برای رفع مشکلات در تلاش است.

سخنگوی باشگاه نفت تهران درمورد زمان امضا قرارداد علی کریمی گفت: برای علی کریمی بهبود وضعیت تیم نفت تهران، بیشتر از امضای قرارداد خودش اهمیت دارد. برهمین اساس مسئولان باشگاه درحال فراهم کردن شرایط هستند و به احتمال فراوان هفته آینده قرارداد سرمربی نفت تهران امضا می شود.

انتهای پیام/

انحلال نفت شایعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار