ریشه حجاب را باید در خانواده و تنه آن را در جامعه جست و تا زمانی که تربیت خانوادگی اصلاح نشود برنامه‌هایی که در اجتماع اجرا می‌شود تاثیر چندانی ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهدحجت الاسلام محمدتقی کاظمی نسب معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در همایش ملی عفاف و حجاب و سبک زندگی در شهرستان زاوه گفت: برخورد‌های قهری با بدحجابان نمی‌تواند برنامه ریزی‌های حجاب و عفاف را به سرمنزل مقصود برساند.


وی افزود: در همایش‌های مربوط به حجاب و عفاف تنها بانوان محجبه را می‌بینیم و عمدتا بانوان بدحجاب به آن راهی ندارند.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: این در حالی است که برنامه ریزان این حوزه باید همه فکر و همت خود را صرف تغییر رفتار بانوانی کنند که از نظر پوشش و حجاب دچار ضعف هستند.

کاظمی نسب افزود: موضوع دیگری که باید به آن توجه شود آن است که ریشه حجاب را باید در خانواده و تنه آن را در جامعه جست و تا زمانی که تربیت خانوادگی اصلاح نشود برنامه‌هایی که در اجتماع اجرا می‌شود تاثیر چندانی ندارد.

وی ادامه داد: اگر تربیت خانوادگی با تعالیم قرآنی انس و الفت نداشته باشد برنامه ریزی‌ها نتیجه بخش نخواهد بود.

میثم امانی، رئیس همایش ملی عفاف و حجاب زاوه نیز گفت: از مجموع ۳، ۱، ۲ مقاله وارده به دبیرخانه همایش، ۱، ۱، ۰ مقاله پذیرفته شده که در مدت برگزاری این همایش یکروزه به صورت کتاب و سخنرانی ارائه می‌شود.

همایش ملی حجاب و عفاف با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری شهرستان زاوه و دانشگاه پیام نور خراسان رضوی برگزار شد.

انتهای پیام// ز.‌ی
 

برخورد‌های قهری با بدحجابان نمی تواند مارا به مقصود برساند

 
برچسب ها: عفاف ، حجاب ، مشهد ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.