دانشگاه خوارزمی از اعضای هیات علمی علاقه مند به اجرای طرح های پژوهشی مشترک با دانشگاه‌های اتریش خواست حداکثر تا ۸ مهر ۹۶ طرح های پیشنهادی خود را به دبیرخانه اتریش در این دانشگاه ارسال کنند.

طرح های پژوهشی مشترک دانشگاه خوارزمی با دانشگاه‌های اتریشبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از دانشگاه خوارزمی، دانشگاه خوارزمی طبق سیاست مرکز همکاری‌های علمی و بین المللی وزارت علوم به عنوان رئیس کارگروه ملی هماهنگی و پیگیری همکاری‌های علمی بین المللی با کشور اتریش انتخاب شده است در این جهت در سال1359 2هیات اتریشی به تهران سفر کردند و نهایت برنامه جدید مشارکت دو کشور در زمینه آموزش عالی با عنوان impulseiran-austria امضاء شد.

برطبق این برنامه اجرای پروژه‌های مشترک تحقیقاتی بین دانشگاه‌های 2 کشور با حمایت مالی مشترک 2کشور و بودجه 400 هزار یورویی (200 هزارو یورو از طرف وزارت علوم هر کشور) انجام می‌شود، به طوریکه حمایت مالی از پروژه‌های یک ساله (حداکثر20هزار یورو) و حمایت مالی از پروژه‌های دوساله (حداکثر 30،هزار یورو) است که این مبلغ دربرگیرنده تمام هزینه‌های پروژه اعم از خرید تجهیزات، دستیاران پروژه ها، هزینه‌های سفر و را تحت پوشش قرار می‌دهد.

یکی از شروط اصلی این طرح انجام پروژه با هماهنگی و همکاری پژوهشگران اتریشی است لازم به ذکر است تمام هزینه‌های مربوط به پژوهشگران ایرانی توسط وزارت علوم و هزینه‌های مربوط به پژوهشگران اتریشی توسط «آژانس همکاری‌های علمی و بین المللی اتریش» پرداخت خواهد شد.

علوم انسانی و اجتماعی، علوم طبیعی، علوم زیستی، مهندسی و فناوری اطلاعات، علوم پزشکی، آموزش و تعلیم و تربیت، فرهنگ و هنر و زمینه‌های دیگر براساس توافق دو جانبه از حوزه‌های مورد نظر برای این طرح‌ها هستند.

تاریخ پذیرش پروپوزال‌ها از25خرداد96 لغایت8مهر96است اعضای هیات علمی طرح‌های پیشنهادی خود را پس از هماهنگی با یک عضو هیات علمی اترشی و امضاء «توافق نامه بین دو پژوهشگر» به آدرس الکترونیکی دبیرخانه اتریش دراین دانشگاه international@khu.ac.ir ارسال کنند. تمام طرح‌ها پس از جمع آوری درکمیته مشترک با حضور نمایندگان دو کشور بررسی و انتخاب می‌شود.

تمام طرح‌ها پس از جمع آوری در کمیته مشترک با حضور نمایندگان 2کشور بررسی و انتخاب می‌شود، اعضای هیات علمی علاقه مند به اجرای طرح‌های پژوهشی مشترک با دانشگاه‌های اتریش حداکثر تا تاریخ هشت مهر96ماه  پیشنهادی خود را به دبیرخانه اتریش در این دانشگاه ارسال کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.