مرحله نخست پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان در شهریور 96 همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان در نشست هیات امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان گفت: پارک موزه سمنان بزرگترین پارک موزه شرق کشور است و با افتتاح آن سمنان، پنجمین استان دارای پارک موزه در کشور می شود.

 

وی با اشاره انعقاد قرارداد با شهرداری سمنان مبنی بر پرداخت پنج میلیارد تومان کمک هزینه عمرانی برای افتتاح گام اول پارک موزه سمنان افزود : بر اساس این قرارداد شهرداری سمنان موظف به پرداخت یک میلیارد و 200 میلیون تومان به صورت فصلی است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان یادآور شد: بیشتر کار عمرانی گام اول پارک موزه سمنان انجام شده است و شهرداری نیز باید در این زمنیه همکاری لازم را داشته باشد و در صورت اعلام وضعیت، شهرداری اعتبار مورد نظر را پرداخت کند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه از امروز گام محتوایی پارک موزه شروع شده و امید است با حمایت همه جانبه مسوولان پارک موزه سمنان به صورت به روزترین و کارآمد ترین موزه کشور ساخته شود و با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر دفاع مقدس، افزود: انتظار می رود که همه برای زنده نگه داشتن ارزش های دفاع مقدس تلاش کنند و آن ها را پاس بدارند.


انتهای پیام / ه
افتتاح مرحله نخست بزرگترین پارک موزه شرق کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.