سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران:

سال آینده برای 2 جام می جنگیم/ حضورمان در مسابقات قهرمانی جهان برای کسب تجربه است

آزاد منجیری گفت: سعی می کنیم تا با آماده کردن یک تیم خوب در فصل جدید، برای کسب دو جام تلاش کنیم.

سال آینده برای 2 جام می جنگیم/ حضورمان در مسابقات قهرمانی جهان برای کسب تجربه استمهدی آزاد منجیری سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ، در خصوص وضعیت تیمش عنوان کرد: حدود یک ماه است که تمرینات ر ا آغاز کرده ایم و تلاش کردیم تا بیشتر با بازیکنان جوان بهره ببریم تا ساختار تیم را تغییر دهیم.همچنین قصد داریم رفته رفته بازیکنان با تجربه جذب کنیم تا حضور خوبی در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان را داشته باشیم.

او درباره برنامه اش برای جذب بازیکنان جدید گفت: تلاش می کنیم تا برای فصل جدید بازیکنان ملی پوش و خوبی جذب کنیم تا بتوانیم حضور خوبی در مسابقات قهرمانی جهان ، قهرمانی آسیا و لیگ برتر داشته باشیم.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در خصوص وضعیت مالی این باشگاه اظهار داشت: تقریبا می شود گفت که وضعیت خوبی حاکم است. باشگاه از سال های گذشته بدهی به بازیکنان ندارد و چون همواره مسئولان روی یک روال خاص حرکت می کردند و خیلی خریدهایی با مبالغ بالا انجام نداده اند با مشکلی رو به رو نشده اند.

او افزود: باشگاه هر سال برای جذب بازیکنان حدود 10 -12 درصد مبلغ قرارداد ها را افزایش می دهد و به همین دلیل برای پرداخت این مبالغ با مشکلی رو به رو نمی شود.

مهدی آزاد منجیری  و در خصوص پیش بینی اش از مسابقات پیش رو این باشگاه عنوان داشت: اگر بخواهیم واقع بینانه به مسابقات پیش رو نگاه کنیم باید بگوییم که در مسابقات قهرمانی جهان شانس چندانی نداریم زیرا تیم های قدرتمندی در این مسابقات حضور دارند و ما بیشتر برای کسب تجربه راهی این مسابقات می شویم اما تلاش می کنیم با آماده کردن یک تیم خوب و آماده برای کسب جام در آسیا و لیگ تلاش کنیم . یکی از هدف های ما برای سال آینده کسب یک سهمیه دیگر برای مسابقات قهرمانی جهان است.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در پایان و در مورد زمان آغاز مسابقات قهرمانی جهان گفت: قرار است که این مسابقات از 3 شهریور آغاز شود . متاسفانه این مسابقات با اغاز لیگ هم زمان است و احتمالا تغییری در مسابقات لیگ صورت بگیرد. 

انتهای پیام /

آزاد منجیری : مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان سطح بالایی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار