با حکم مقام قضایی تعدادی از عوامل نا امنی روستای پتک جلالی باغملک احضار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،یک منبع آگاه گفت: باتوجه به شدت یافتن درگیری طایفه ای در روستای پتک جلالی باغملک و عدم تمکین طرفین دعوا به تعهدات خود در نشست با هیات‌های صلح و سازش روز گذشته تعدادی از عوامل ناامنی با حکم مقام قضایی احضار شدند تا پاسخگوی آتش افروزی‌های یکساله خود باشند.

وی افزود: کشتن مردم بی گناه طی یکسال گذشته و نا امن کردن منطقه با درگیری‌های مسلحانه مساله‌ای نیست که با مماشات دستگاه های مسؤل مواجه شود.

این منبع بیان داشت: طی یکسال گذشته تلاش بر این بود که این اختلاف طایفه‌ای با صلح و سازش حل شود که متاسفانه این دو طایفه به موارد تعهد داده شده تمکین نکرده و باز هم اقدام به سلب امنیت و آرامش منطقه کردند.
وی در ادامه همچنین از شناسایی دیگر عوامل ناامنی در روستای پتک جلالی باغملک خبر داد و گفت: چنانچه افراد دخیل در حوادث این روستا پیش از ورود دستگاه‌های امنیتی و انتظامی اقدام به معرفی خود کنند تخفیف درمجازات شامل حال آنها خواهد شد و گرنه با برخورد جدی قانون مواجه می‌شوند.

طی یک سال و نیم گذشته درگیری‌های طایفه ای در روستای پتک جلالی باغملک ده ها کشته و زخمی برجای گذاشته است بنحوی که بارها مردم شهرهای رامهرمز و باغملک خواستار اقدام جدی‌تر برای مقابله با عوامل ناامنی شده‌اند.


انتهای پیام/م

درگیری در پتک جلالی باغملک باعث مرگ چندین تن شده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.