نمایشگاه پوشاک اسلامی در همدان گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه پوشاک اسلامی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان در این مراسم  گفت: ٢٢ فروشگاه البسه و پوشاک متعارف متناسب با حجاب و عفاف شناسایی شده که همشهریان می‌توانند برای خرید به این فروشگاه‌ها مراجعه کنند.

داوود ابوترابی با تأکید بر نامگذاری ٢١ تیرماه هر سال به نام روز حجاب و عفاف و برنامه‌هایی که در طول یک هفته به همین مناسبت برگزار می‌شود، اظهار کرد: 

 

ابوترابی با بیان اینکه نگرانیم چرا پوشش در سطح جامعه مناسب نیست و سال به سال برخی افراد به صورت افراطی به بی‌حجابی هجوم می‌آورند، افزود: شاید اگر بخواهیم در بازار یک مانتوی مناسب بخریم قیمت بالایی داشته باشد اما مانتوهای غیرمتغارف به قیمت پایینی به فروش می‌رسد و در واقع مسئله این است که متاسفانه روی بی‌حجابی در جامعه برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با تاکید به اینکه دستگاه‌‌ها و دست‌اندرکاران پوشاک و البسه باید با هم‌افزایی بیشتر، کالایی را در اختیار مردم قرار دهند که مناسب شهر و متناسب با معیشت اقتصادی مردم باشد، گفت: مسئولان و اقشار مختلف مردم باید در این زمینه تلاش کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری هر برنامه کمیته امر به معروف و نهی از منکر را نیز تشکیل می‌دهد که برای نمونه می‌توان به تشکیل کمیته امر به معروف و نهی از منکر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه همه ساله نمایشگاه مد و لباس ایرانی و اسلامی برگزار می‌شود و همدان جزو پنج استان است که به صورت مرتب این نمایشگاه را برگزار می‌کند، افزود: برای کسب موفقیت در فرهنگ حجاب و عفاف باید از امروز به فکر بود و اعتبارات خوبی را نیز برای این منظور در نظر گرفت.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: همدان ، نمایشگاه ، پوشاک ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.