همدان؛

همايش فرهنگ حجاب و عفاف در پياده‌راه بوعلي همدان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری همايش فرهنگ حجاب و عفاف در پياده‌راه بوعلي همدان خبر داد.

همايش فرهنگ حجاب و عفاف در پياده‌راه بوعلي همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت‎الاسلام حسن فاضلیان در همایش عفاف و حجاب  گفت:باید دید در خروجی این جلسه چند خانم چادری می‌شوند؟ چرا که رفت آمد ونشست وبرخاست  درچنین مراسم ها چه عایدی خواهد داشت؟

 وی با ابراز تاسف ادامه داد: گاهی به من می‌گویند که در مورد اینکه دختران ما چادر بپوشند سخنی نگویید بلکه بهتر است نسبت به اینکه خانم‌های چادری، چادر خود را برندارند، صحبت شود!

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه  وقتی قانون کشف حجاب توسط رضاخان مطرح شد، مصیبت‌های زیادی بر سر مردم مسلمان آمد، خاطر نشان کرد: نسبت به این فاجعه آیت‌الله شاه‌ آبادی بیان کرد که رضاخان با کشف حجاب کمر 24 هزار پیامبر را شکست؛ حال باید دید خانم‌های بی‌حجابی که در بلوار ارم و یا مکان های دیگر در رفت وآمد هستند کمر چه کسانی را شکسته‌اند؟

 این مسئول به وضعیت فعلی جامعه انتقاد کرد واظهار داشت: شیخ بزرگ شاه‌آبادی می‌گوید برای حفظ حجاب مرگ 100 هزار نفر که یکی من باشم می‌ارزد، حال باید پرسید بی بندوباری و بی‌حجابی تا چه حد و برای چه؟.

 فاضلیان با بیان اینکه 82 سال قبل درست 21 تیرماه 1314، 56 کامیون کشته از مسجد گوهرشاد بیرون آورده شده به این دلیل که نسبت به قانون کشف حجاب رضاخان اعتصاب کرده بودند، افزود:‌ مردم با غیرت آن زمان برای حفظ حجاب جان خود را از دست دادند اما حال باید پرسید هدف چهارشنبه سفید  چیست.
 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد: دشمنان با ایجاد شبکه فارسی ‌وان و اینکه بگویند نام مادر را از ایران برمی‌داریم، به دنبال هجمه به کشور هستند، نگویید یک تکه چادر چه می‌کند؟ یک تکه چادر آمریکا را نابود می‌کند.

وی با بیان اینکه موضوع حجاب و عفاف موضوع سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و با نظام ما سر و کار دارد، گفت: هر کس در این زمینه کم‌کاری کند نزد خدا باخته و نزد شهدا سرافکنده است.

  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری همایش فرهنگ حجاب و عفاف عصر روز چهارشنبه در خیابان بوعلی خبر داد و گفت: اینطور نیست که حجاب از بین رفته باشد و بسیاری به این مسئله توجه می‌کنند و از ضروریات دین و مذهب حجاب و عفاف است که امیدواریم از آن پاسداری کنیم تا جواب شهید همدانی و دیگر شهدا را بدهیم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.