با مشارکت بنیادبرکت برای حدود ۹ هزار نفر از مردم مناطق کمتر توسعه یافته استان مرکزی ایجاد اشتغال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ محمد حسینی نماینده مردم تفرش و آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت:با مشارکت بنیاد برکت در اجرای ۱۴ طرح صنعتی و اقتصادی در استان مرکزی تاکنون برای حدود ۹ هزار نفر از مردم مناطق کمتر توسعه یافته ایجاد اشتغال شده است.


حسینی بابیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها ۲ هزار و ۱۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است افزود: بنیادبرکت پس از ایجاد ثبات در تولید و با توجه به سیاست عدم تصدی‌گری و ماندگاری از ۶ طرح فوق خارج شده و سهام خود را به کارآفرینان محلی واگذار کرده و همچنان در ۸ طرح مشارکت دارد.

وی به ساخت و بهره‌برداری از ۳ مدرسه در روستا‌های سلیم‌آباد، دستجان و شهر خونجین طی ماه‌های گذشته هم اشاره کرد واضافه کرد: در چند سال گذشته چندین طرح در زمینه ساخت مدرسه، کتابخانه و اجرای طرح‌های زیربنایی و عمرانی در استان مرکزی با همت زحمت‌کشان بنیاد برکت به بهره‌برداری رسیده است.

نماینده مردم تفرش و آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی از طرح آبرسانی اسماعیل آباد زرندیه با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به عنوان یکی از پروژه‌های زیربنایی در دست اجرا در استان مرکزی توسط بنیاد برکت نام برد.

وی بیان کرد: بنیاد برکت برای اجرای طرح‌های توانمندسازی اقتصادی، زیربنایی و عمرانی، مدرسه‌سازی، ساخت مراکز فرهنگی- مذهبی، ارایه خدمات بیمه و حمایتی در استان مرکزی، تلاش‌های فراوانی انجام داده است.
انتهای پیام / ج

مشارکت بنیاد برکت در اجرای ۱۴ طرح صنعتی و اقتصادی در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.