معنوی‌نژاد: تابع تصمیم فدراسیون هستم/ حضور در «ورونا» یك شانس بزرگ است

دریافت‌كننده تیم ملی والیبال ایران در خصوص تمایل تیم های ملی بزرگسالان و امید برای بهره مندی از حضور او، گفت: در این باره تابع تصمیم فدراسیون والیبال هستم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد معنوی‌نژاد در پایان تمرین تیم ملی والیبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: لیگ جهانی تجربه خیلی خوبی برای ما بود. بعد از این مسابقات به این نتیجه رسیدیم كه تیم ملی بیش از هر چیز نیاز دارد مستحكم‌تر باشد تا جایگاهش در بین تیم‌های تراز اول دنیا پابرجا بماند.

وی ادامه داد: دو سه هفته استراحت كردیم و حالا تمرینات را با انگیزه سپری می‌كنیم تا خود را برای مسابقات مهمی كه پیش رو داریم آماده كنیم. امیدوارم در انتخابی جهان و بعد از آن در مسابقات قهرمانی قاره‌ها نتایج خوبی كسب كرده و در نهایت اعتماد مردم را دوباره جلب كنیم.

ملی پوش تیم والیبال ایران درباره وضعیت بدنی خود گفت: خوشبختانه طول درمانم را زیر نظر دكتر افروزی سپری كردم و شرایط خوبی در حال حاضر دارم.

وی درباره اینكه هم تیم بزرگسالان و هم تیم امیدها خواستار حضورش هستند، گفت: من سرباز فدراسیون والیبال هستم و هر چه آن‌ها صلاح ببینند را انجام می‌دهم. من با عشق بازی می‌كنم و به پیراهن تیم ملی كشورم غیرت دارم.

معنوی‌نژاد در خصوص قراردادش با تیم ورونا ایتالیا گفت: احساس می‌كنم حضور من در یك تیم خوب مانند ورونا و یك لیگ درجه یك مانند لیگ ایتالیا موجب پیشرفت ما خواهد شد. این برای من یك شانس بزرگ و یك تجربه عالی خواهد بود.

انتهای پیام/

معنوی‌نژاد: امیدوارم بتوانیم اعتماد مردم را دوباره جلب كنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار