رئیس هیات ورزش های پهلوانی اردستان گفت: طرح ساخت زورخانه غدیر این شهرستان از سال 1387 شروع شده و تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عزیزاله هراتی امروز بمناسبت 17شوال روز فرهنگ پهلوانی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برای احداث این مجموعه ورزشی فرهنگی تاکنون یک و نیم میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان این که این زورخانه در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع و با زیربنای هزار و 400 مترمربع در حال احداث است تصریح کرد: در سال جاری در اعتبارات تملک دارایی مبلغ 2 میلیارد ریال برای ادامه ساخت آن پیش بینی شده است.
رئیس هیات ورزش های پهلوانی اردستان گفت: برای تکمیل و تجهیز این مجموعه نیاز به 15 میلیارد ریال اعتبار است.

هراتی افزود: برنامه ریزی شده است تا در روز فرهنگ پهلوانی با اجرای برنامه گلریزان از کمک های نقدی افراد علاقه مند به ورزش پهلوانی و خیران بخش ورزش نیز برخوردار شویم.

وی خاطر نشان کرد: در سطح شهرستان بالغ بر یکصد نفر به ورزش پهلوانی مشغول هستند و جوانان و نوجوانان حضور پرشور و بیشتری دارند.

رئیس هیات ورزش های پهلوانی اردستان گفت: ورزش پهلوانی بهترین ورزش ریتمی در جهان است که از نظر بعد معنوی آن در کشور منتسب به مولای متقیان علی (ع) است و در بین نوجوانان و جوانان بسیار اثرگذار بوده است.
هراتی از خیران بخش ورزش و مردم فرهنگ دوست و علاقه مند به ورزش در شهرستان خواست در جهت ساخت این مجموعه با هیات ورزش های پهلوانی همکاری کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.