نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص بیش از 150 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای احداث و توسعه زیرساخت های ورزشی این دو شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،حامد قادرمرزی در مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی قروه گفت: از این میزان اعتبار 88 میلیارد ریال به شهرستان قروه و 63 میلیارد ریال هم به شهرستان دهگلان اختصاص یافته است.

وی افزود: از سهم شهرستان قروه چهار میلیارد ریال به احداث زورخانه های قروه و سریش آباد، 50 میلیارد ریال برای تکمیل سالن هزار و 200 نفری سریش آباد و قروه، 20 میلیارد ریال برای سالن چند منظوره شهرک امام و 10 میلیارد ریال هم به سالن سقف کوتاه دزج و وینسار اختصاص یافته است که برخی از این پروژه ها در 22 بهمن سال جاری یا سال آینده به بهره برداری می رسند.

قادرمرزی در مورد نحوه هزینه کردن 63 میلیارد ریال اعتبار ورزشی دهگلان بیان کرد: این میزان اعتبار در طرح هایی مانند زمین چمن و پیست تارتان، استخر دهگلان و زمین های ورزشی روستایی هزینه خواهد شد.

نماینده قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی جذب اسپانسرهای دائمی را مهمترین هنر در بخش ورزش دانست و افزود: کارخانه لاستیک بارز در دهگلان، معدن طلای داشکسن قروه، مجتمع های دامداری در قروه و دهگلان، کارخانه در حال احیای ذوب آهن کردستان و کارخانه لاستیک کردستان می توانند از جمله اسپانسرهای ورزش شهرستان های قروه و دهگلان باشند.

قروه دارای دو هزار و 529 ورزشکار، 23 باشگاه ورزشی و 53 هیات ورزشی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.