جانشین فرمانده سپاه گفت: هجمه‌ها علیه سپاه از نظر ما بسیار پیش پا افتاده و ناچیز است و ما به آنها توجهی نمی‌کنیم.

سردار سلامی در جمع خبرنگارانبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه سومین همایش ملی تجلی اخلاص و در جمع خبرنگاران در واکنش به هجمه‌های صورت گرفته علیه سپاه، اظهارداشت: معمولا هر وقت سپاه قدرتمند عمل می‌کند و از منافع ملت و انقلاب در مقابل قدرت‌های بزرگ دفاع می‌کند که سرشت و طبیعت سپاه است؛ مورد هجمه‌ استکبار جهانی و امتداد داخلی آن قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: این یک واقعیت است که جریان دارد و تمام شدنی هم نیست. سپاه هم خود را در این میدان بزرگ تقابل با دشمنان می‌بیند و استقامت و تحملش برای عبور از این مسائل را دارد.

جانشین فرمانده سپاه تصریح کرد: ما به راه خود که همان ساختن یک قدرت نفوذناپذیر و شکست ناپذیر برای جامعه اسلامی ادامه می‌دهیم که راه همان دفاع از مظلومان، مستضعفان جهان اسلام و گرفتن حق آنان از سلطه‌گران است.

سردار سلامی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: مسیرمان برای پیشرفت کشور به سمت قله‌های بزرگ ادامه دارد و این هجمه‌ها علیه سپاه از نظر ما موضوعات بسیار پیش پا افتاده و ناچیز است و ما به آن‌ها توجهی نمی‌کنیم چراکه آن‌ها را مانعی برای حرکت خود نمی‌بینیم. اساسا سپاه عادت دارد به مسائل کوچک نگاه نکند.

انتهای پیام/

برای ساختن یک قدرت نفوذناپذیر به راه‌مان ادامه می‌دهیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۰ تير ۱۳۹۶
درود بر سپاه مقتدر
Iran (Islamic Republic of)
علي
۲۳:۰۱ ۱۹ تير ۱۳۹۶
امتداد داخلي استكبار رو خوب اومدي ...
دمت گرم سردار
آخرین اخبار