نیروهای امنیتی در ولایت پروان، شب گذشته در یک عملیات ویژه و هدفمند، دو مهاجم انتحاری را از مرکز این ولایت بازداشت کرده‌اند.

دو مهاجم انتحاری در پروان بازداشت شدندبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، الوزی احمدی فرمانده مرکز هماهنگی نیروهای امنیتی در ولایت پروان گفته است که این دو مهاجم انتحاری در روستای قلعه‌چه در مربوطات مرکز ولایت پروان بازداشت شده‌اند.
آقای احمدی گفت:"براساس اطلاعات کشفی که وجود داشت، ساعت ۷ شب گذشته عملیات مشترک را با نیروهای قطعه خاص ۰۱ کابل و نیروهای امنیتی پروان بالای ترویستان راه اندازی کردیم، تعداد از تروریستان در یک منزل مسکونی در قریه قلعه‌چه مرکز پروان بودند و ساعت ۱۰ شب گذشته عملیات به پایان رسید".
به گفته وی در این عملیات دو مهاجم انتحاری که باشندگان اصلی ولایت لوگر می باشند با مقداری سلاح و مهمات و واسکت های انتحاری بازداشت شدند.
در این عملیات دو تروریست دیگر که همکار این مهاجمان انتحاری بودند نیز بازداشت شدند. این دو تروریست از باشندگان اصلی ولسوالی بگرام پروان بودند.
فرمانده مرکز هماهنگی نیروهای امنیتی در ولایت پروان تاکید می کند که در جریان این عملیات به نیروهای امنیتی و غیرنظامیان آسیبی نرسیده است.

 

انتهای پیام/

 

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار