معاون فرهنگی ، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز گفت: بیست وششمین اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان هرمزگان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،منصور سرگزی دبیر اجلاس های سراسری نماز در نشست شورای اقامه نماز در بندرعباس در مصاحبه اختصاصی افزود: این اجلاس با موضوع نماز و فضای مجازی و رویکرد تولید، محتوا و نشر در حوزه نماز برگزار خواهد شد.

وی گفت: اثر گذاری معنوی نماز بر زندگی مردم و کاهش آسیب های فضای مجازی از دستاوردهای این حوزه است.

منصور سرگزی معاون فرهنگی ، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز و دبیر اجلاس های سراسری نماز افزود:برپایی نمایشگاه و همایش در شهرستان های هرمزگان از دیگر برنامه های اجلاس است.

وی گفت: صاحبنظران فرهنگی و روسای جمهور از میهمانان این اجلاس خواهند بود.

رییس ستاد اقامه نماز هرمزگان هم گفت: 6 کمیته تخصصی برای اجلاس در نظر گرفته شده که با دستور و صدور ابلاغات لازم از سوی استاندار آغاز به کار خواهد کرد.

حجت الاسلام فروزان نژاد افزود:در صورت تایید 15 اجلاس در حوزه های اصناف، صنعت و معدن، دانش آموزی، اصحاب رسانه و هنرمندان، نماز و وحدت ساماندهی برگزار می شود.

وی گفت: فرماندارن برنامه های مرتبط با اجلاس در شهرستان  حیطه فعالیت خود را  تنظیم واعلام کنند.

جاسم جادری استاندار هرمزگان هم در این نشست گفت: این رویداد بزرگ علاوه بر بازتاب منطقه ای تاثیر مطلوبی در حل مشکگلات جامعه، نزدیکی به خدا، و جذب هر چه بیشتر اقشار مختلف و به خصوص جوانان به نماز می شود.

وی افزود: ترویج نماز، ایجاد وحدت و تبیین مبانی فرهنگی از اهداف برگزاری این اجلاس است.

استاندار هرمزگان از تمام دستگاه های اجرایی خواست با مشارکت و همکاری به برگزاری هر چه بهتر اجلاس سراسری نماز تلاش کنند.

انتهای پیام/ز

برگزاری بیست ششمین اجلاس سراسری نماز در بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.